دسته بندی ها
دسته‌ها
نکات مورد توجه در خرید شال

خرید شال و همه ی نکاتی که باید در نظر گرفت

خرید کردن علاوه بر رفع نیاز، یکی از لذت هایی است که هر فردی می تواند تجربه کند. خرید کردن در عین حالی که می تواند راحت و دلنشین باشد می تواند سخت و زمان بر هم باشد. گاهی آگاهی نداشتن از آنچه می خواهیم بخریم، کار را دشوار می کند. هنگام خرید به عنوان هدیه این حساسیت ها بیشتر هم می شود. قطعا وقتی می خواهیم هدیه ای به کسی بدهیم نکات بسیاری روباید  در نظر گرفت، که همین کار خرید را دشوارتر می کند. یکی از اولین سوالاتی که هنگام خرید به عنوان هدیه داریم، خریدن چه چیزی است؟ پیشنهاد امروز ما برای خرید هدیه برای همسر، مادر، دوست و… خرید شال است. شال به عنوان هدیه، گزینه ی مناسبی است زیرا که خانم ها از تنوع رنگی و طرحی همچین اکسسوری استقبال می کنند. خرید همچین هدیه ای دارای مزایایی مثل به صرفه بودن هدیه، نیازی به دانستن سایز نیست، جزو پوشاک مصرفی و کاربردی است، تنوع رنگی و طرحی بسیاری دارد و دارای انواع جنس و مدل است. دانستن نکاتی برای خرید شال مناسب برای خود و یا به عنوان هدیه کمک می کند. رعایت این نکات کمک می کند خرید بهتر و با رضایت بخش تری داشته باشیم.

شال و انتخاب رنگ و طرح

یکی از نکته های مهم در هنگام خرید شال باید به آن دقت کرد، رنگ و طرحی است که انتخاب می کنیم. رنگ و طرح انتخاب شده، نشان دهنده ی سلیقه و معرف شخصیت ما می تواند باشد. تنوع رنگی و طرحی شال ها کمک بسیاری برای انتخاب های ما می تواند باشد. بسیاری از شال ها ساده و تک رنگ هستند ولی خوشبختانه از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند. برخی از شال ها دارای طرح هستند. این طرح ها ممکن است الگو برداری از طرح های خارجی باشد یا ممکن است الگو های ایرانی و سنتی داشته باشند تا متناسب با هر سلیقه ای باشند. مدل های طرح دار می تواند طرح های چهارخونه، نقاشی، طرح های بته جقه و… باشد. تنوع رنگی و طرحی امکان ست کردن با سایر لباس ها و همچنین امکان خرید شالی متناسب با رنگ پوست  و سلیقه ی افراد را می دهد.

خرید شال یا خرید روسری؟

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کرد راحتی که شال است. گاهی بعضی از افراد با روسری راحت تر از شال هستند. انتخاب شال برای افرادی که با شال احساس راحتی ندارند گزینه ی مناسبی نیست. ولی برای افرادی که استفاده از شال رو به روسری ترجیح می دهند، خرید شال بهترین گزینه و هدیه است. نحوه ی سر کردن و نگ داشتن شال و روسری متفاوت است و همین دلیل بر تفاوت سلیقه در خرید شال یا روسری می شود.

شال و جنس آن

از نکات مهم دیگر در هنگام خرید شال جنس پارچه ی آن است. جنس پارچه در سبکی، گرما یا خنک بودن، راحتی، سرنخوردن، طرح و رنگ بسیار تاثیر گذار است. مدل های جنسی مختلف هر کدام ویژگی هایی دارند که متناسب با هر ویژگی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از شال ها متناسب برای فصل های سرد و برخی متناسب برای فصل های گرم هستند. برخی برای مجالس و مهمانی های رسمی استفاده می شود و برخی برای استفاده روزمره است. پس دانستن این نکات می تواند برای خرید بسیار مفید باشد. در مقاله های قبلی به صورت مفصل تری در مورد جنس ها توضیح داده شده است.

شال و مدل قواره ی آن

قواره ی شال یکی از نکات دیگر مهم است. بزرگ یا کوچیک بودن شال ها مهم است. ممکن است فردی استفاده از شال های کوتاه را به بلند ترجیح بدهد پس باید به آن دقت کرد. در فصل های گرم ممکن است استفاده از شال هایی با قواره بزرگ دست و پا گیر و گرم باشد و کلافه کننده باشد. ولی همین شال ها با قواره ی بزرگ برای فصل های گرم بسیار مناسب است. استفاده از شال هایی با قواره بزرگ و کوچک در مجالس و مهمانی های رسمی متناسب با سایر لباس ها می توان انتخاب کرد.

خرید شال و در نظر گرفتن قیمت آن

قیمت شال هم باید در نظر گرفت. قیمت شال ها متناسب با جنس پارچه، کیفیت طرح، فروشگاه و … متفاوت است. طبیعتا شال هایی پارچه های مرغوب تری دارند گران تر هستند. یا طرحی که روی شال ها چاپ شده است در قیمت آن تاثیر دارد. محل عرضه و خرید شال نیز مهم است و در قیمت آن تاثیر دارد. درنتیجه به هنگام خرید شال باید به این نکات توجه کرد تا بتوان خرید متناسب و به صرفه ای داشته باشیم.

شال و سلیقه های مختلف

از دیگر مواردی که باید هنگام خرید شال به آن توجه داشت، سلیقه و علاقه است. اگر برای خودمان می خواهیم خرید کنیم باید متناسب با سلیقه و رنگ بندی سایر لباس ها این کار را انجام بدهیم. اگر برای هدیه شال را تهیه می کنیم باید به سلیقه ی فرد توجه کنیم. همچنین معمولا پیشنهاد می شود برای خرید شال به عنوان هدیه معمولا از رنگ ها و یا طرح هایی استفاده شود که متناسب با هر سلیقه ای است. مثلا شال های ساده با رنگ هایی مثل آبی، طوسی، سفید و… می تواند گزینه های مناسبی برای هدیه باشد زیرا رنگ هایی پرطرفدار هستند و ست کردن این رنگ ها با سایر رنگ ها آسان تر است. اگر از شال های طرح دار برای هدیه استفاده می کنیم باید طرح های ساده تر و رنگ بندی های کمتری استفاده کنیم.

مروری بر روند خرید شال

با توجه به مواردی که گفته شد احتمالاً شما یک ذهنیت کلی دارید که با نحوه خرید کلی شما همخوانی دارد. وقتی که قصد خرید روسری یا شال را دارید، احتمالاً بین گزینه های متنوع زیاد، یک مورد را انتخاب می کنید و در همان لحظه در فروشگاه می پوشید و با لباس های فعلی خود هماهنگ می کنید. اما در جریان خرید شال چند نکته ریز را رعایت کنید:

  • در صورت امکان شال و روسری را زمانی انتخاب کنید که متناسب با همان لباس شما باشد
  • حتماً شکل ظاهری چهره و رنگ پوست خود را به عنوان یک معیار اصلی در انتخاب قرار دهید
  • در همان فروشگاه مدل های بستن شال و روسری را امتحان کنید تا از اندازه آن مطمئن شوید
  • اگر در مورد جنس پارچه شال و روسری اطلاع ندارید از فروشنده کمک بگیرید
  • هیچ وقت در یک روز چند محصول را برای استفاده شخصی انتخاب نکنید و سعی کنید که با لباس‌های متفاوت آنها را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی شال و روسری

در چند سال اخیر روش خرید اینترنتی به یک گزینه محبوب تبدیل شده و طبیعتاً در حوزه شال و روسری و پوشاک هم وارد میشود. تلاش ما در گروه آدور استایل این است که این شیوه خرید جدید و مدرن را تبدیل به یک روال مناسب و مرسوم کرده تا شما برای رسیدن به گزینه مناسب زحمت زیادی نکشید. در خرید آنلاین شما بدون اینکه از منزل خارج شوید یا در ترافیک گیر کنید می توانید محصول خود را سفارش دهید و در لحظه تحویل هم بلافاصله آن را با لباس و پوشاک مختلف خود هماهنگ کنید.

اما اگر برای خرید شال یا روسری خود به دنبال خرید اینترنتی هستید حتما این موارد زیر را رعایت کنید:

  • به سراغ فروشگاه هایی بروید که سابقه طولانی دارند و اعتبار آنها برای فعالیت در این حوزه کافی است
  • حتما در مورد اطلاعات تماس و راه های ارتباطی آنها تحقیق کنید و مطمئن شوید که پاسخگوی نیاز شما هستند
  • در مورد مجوزهای قانونی آنها تحقیق کنید و از قانونی بودن فعالیت آنها مطمئن شوید
  • ترجیحا نحوه پرداخت در منزل را انتخاب کنید تا در صورت پایین بودن کیفیت جنس آنها را پس بدهید

شیوه خرید اینترنتی شال و روسری برای بالا بردن سرعت خرید و حتی حفظ کیفیت خرید مهم است و نسبت به شیوه های خرید معمولی طرفدار بیشتری دارد. اما در عین حال شما به عنوان خریدار باید اطمینان کافی به فروشگاه داشته باشید و به شیوه های مختلف کیفیت کار آنها را بسنجید.

در انتها بد نیست که به گوشه‌ای از فعالیت‌های خودمان در گروه آدور استایل اشاره کنیم که به عنوان یک گروه قدیمی در حوزه فروش شال و روسری هستیم. شما اگر قصد استفاده از این محصولات به عنوان هدیه تولد یا هدیه عید نوروز را داشته باشید یا فرصت کافی برای خرید محصول نداشته باشید خیلی راحت می توانید با ما در ارتباط باشید و محصول مناسب را در اختیار شما قرار دهیم. فقط کافی است که با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا اطلاعات تکمیلی در مورد محصول را در اختیار شما بگذارند و از مناسب بودن کیفیت جنس مطمئن شوید.

خرید شال به عنوان هدیه

و در انتها اگر شال را به عنوان گزینه ی هدیه در نظر گرفتید، حتما به نحوه ی بسته بندی و کادو کردن آن دقت کنید که جلوه ی خرید شما رو چندین برابر می کند.

امیدواریم با دانستن این نکات خرید دلنشینی را تجربه کنید و لذت ببرید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز