دسته بندی ها
دسته‌ها
شال و روسری شیک - حلقه مفقوده فشن خانم ها

شال و روسری شیک – حلقه مفقوده فشن خانم ها

استفاده از الفاظی مانند شال و روسری شیک بسیار پرتکرار و بعضاً آزار دهنده است که توسط بسیاری از سایتها استفاده می‌شود و هیچ تعریفی برای آن ندارند. شاید بهتر باشد که شیک بودن را به شکل متفاوتی تعریف کنیم و برای آن الگوهایی غیر از الگوهای موجود در نظر بگیریم. شاید اصطلاح شیک برای شال و روسری چندان نامانوس نباشد و هر کسی با توجه به سلیقه خود از این لفظ استفاده کنند.

اما در این مطلب به عنوان یک گروه تخصصی در زمینه فروش شال و روسری شیک به شما خواهیم گفت که چه چیزهایی را در نظر بگیرید و چه فاکتورهایی می‌تواند شیک بودن شال و روسری را ثابت کند.

شال و روسری شیک را در کنار تیپ خود تعریف کنید

شال و روسری یک اکسسوری مهم در فشن خانم ها محسوب می شود. در حقیقت این محصولات در تنوع بخشیدن به چهره و وضعیت ظاهری فرد نقش مهمی دارند. با توجه به اینکه در تولید و ساخت آنها از پارچه های متفاوتی استفاده می شود و در کنار آن تنوع در طرح و رنگ آنها هم زیاد است، پس عملا نمی توانیم آن را به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از مد و فشن در نظر بگیریم.

حالا اگر شما قصد خرید شال و روسری شیک را دارید قبل از هر چیزی ابتدا پوشش روتین و همیشگی خود را مشخص کنید و در کنار آن به دنبال انتخاب گزینه مناسب باشید. شال و روسری مجلسی برای فضای خاص طراحی شده و معمولاً در فضای محدودی استفاده می‌شود. اما توجه کردن به تیپ و پوشش و همچنین شکل ظاهری چهره ما را به انتخاب گزینه هایی می رساند که هم از داشتن آن لذت ببریم و هم شیک ترین چهره ممکن را برای ما به وجود بیاورد.

همیشه جدیدترین ها شیک ترین ها نیستند!

اشتباهی که متاسفانه بسیاری از خانم ها در انتخاب روسری و شال شیک مرتکب می شوند و بعضاً وبسایت ها و صفحات اینستاگرامی هم از آن سوء استفاده می‌کنند، معرفی کردن شال و روسری جدید به عنوان یک محصول شیک است. مطمئناً تولید یک محصول جدید از لحاظ طرح و رنگ با توجه به نیاز جامعه و درخواست مشتریان انجام گرفته است و در مناسب بودن آن برای شرایط جدید شکی نیست.

اما وقتی که قرار است ما در مورد شال و روسری شیک صحبت کنیم یعنی از هر لحاظی باید با چهره و پوشش ما همخوانی داشته باشد. حالا ممکن است این محصول توسط معتبرترین شرکت های تولید کننده در سطح دنیا تولید شده باشد و از با کیفیت ترین جنس برای آنها استفاده شده باشد. اگر این محصول با تیپ و شخصیت شما همخوانی نداشته باشد و به نوعی باعث بهبود چهره شما نشود، به کار بردن لفظ شیک در مورد آنها درست نیست.

جنس شال و روسری مهم است

همانطور که در مورد قیمت شال و روسری صحبت کردیم گفتیم که جنس پارچه استفاده شده در آنها این قیمت‌گذاری را تحت تاثیر قرار می دهد، مسلماً در تعیین کیفیت محصول و شرایط استفاده از آن هم تاثیر گذار است. شرایط استفاده از پارچه‌های محبوبی مانند ابریشم تفاوت زیادی با پارچه های دیگر مانند ساتن و حریر دارد و همین تفاوت‌ها را می‌توان به عنوان معیار سنجش کیفیت شال و روسری در نظر گرفت.

روسری ابریشم طول عمر بالایی دارد و استفاده از آن محبوب است. معمولاً محصولات بافته شده از پارچه ابریشم به عنوان شال و روسری شیک معرفی می شوند. البته باید قبول کنیم که در بین محصولات حریر و ساتن و همچنین پارچه های پنبه ای و نخی نمونه‌های زیادی یافت می‌شود که استفاده از لفظ شیک در مورد آن‌ها اشتباه نیست و اتفاقاً از لحاظ ظاهری در سطح بسیار خوب و مطلوبی هستند.

پولتان را با اصطلاح شال و روسری شیک دور نریزید

استفاده از الفاظی مانند شال و روسری شیک در بستر اینترنت و به طور ویژه در برخی از فروشگاه های اینترنتی شال بسیار تکرار می شود و این می تواند خبر ناامیدکننده ای باشد. متاسفانه بسیاری از این وبسایت‌ها به هوای ترغیب مشتریان به خرید محصول از اصطلاحاتی مانند ارزان یا شیک استفاده می کنند تا آنها را به خرید محصول وسوسه کرده و محصول خود را بفروشند.

اما شما به عنوان خریدار باید درک درستی از تعریف روسری و شال شیک داشته باشید و بدانید که نیاز شما به چه صورت است. گاهی شما برای یک مراسم خاص می توانید از شال و روسری ابریشم استفاده کنید، اما در برخی موارد استفاده از روسری حریر دور طلایی یا شال حریر مشکی پیشنهاد بهتری است. پس تا جایی که می توانید تحت تاثیر این تبلیغات قرار نگیرید.

این اطلاعات غالبا عمومی هستند و به شما کمک می کنیم تا در انتخاب شال و روسری شیک دچار مشکل نشوید. اما حتماً از محصولات ما در حوزه‌های مختلف دیدن کنید تا مطمئن شوید که چه محصولاتی مناسب تر هستند و کدام یک از آنها انتخاب بهتری است. همچنین جست و جو در سایت های خارجی نیز در بدست اوردن ایده های نو در حوزه فشن و مد بسیار کمک می کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز