دسته بندی ها
دسته‌ها
آدور، برترین شال سال

برترین مدل های شال سال 98 و انواع مد های آن

هر سال با توجه به رنگ مد شده، فشن، رنگ و بوی تازه ای میگیرد. شال از جمله اکسسوری هایی است که با توجه به مد و رنگ آن سال، تنوع زیادی پیدا می کند، که هر فردی می تواند متناسب با تیپ و سلیقه ی خود از تنوع مد شال سال استفاده کند. تنوع رنگی و مدل شال ها بسیار است و معمولا در هر سال با توجه به مد و رنگ، چندین مدل و رنگ انتخاب شده و به عنوان شال سال انتخاب می شود، که معمولا این مدل و رنگ رو در تمامی فروشگاه های شال و مزون ها مشاهده میکنیم. معمولا فروشگاه های شال و روسری و مزون ها براساس شال سال تنوع محصولی خود رو انتخاب می کنند. ست های زیادی متناسب با رنگ و مدل مد شده در بازارها ایجاد می شود.ست بودن لباس ها برای همه به خصوص برای خانم ها اهمیت دارد. تنوع مدل و رنگ که شال سال ایجاد می کند، ست کردن برای خانم ها را راحت می کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با چند مدل رایج از شال سال، به بررسی این مدل ها پرداختیم.

شال سال و مدل پلیسه

شال با مدل پلیسه بسیار طرفدار دارد. این مدل شال در رنگ های مختلف و در طرح های مختلف است. جنس این شال متفاوت است و می توان در هر فصلی متناسب با فصل و جنس  از آن استفاده کرد. در فصل هایی که هوا گرم تر است شال های نخی طرفدار بیشتری دارد و تنوع شال های نخی این مدل بسیار است. این مدل شال متناسب با طرح و رنگ آن، می توان هم در مجالس رسمی و هم روزمره از آن استفاده کرد. تنوع رنگی و طرحی شال های پلیسه زیاد است و به همین خاطر به دسته ی شال سال پیوسته است.

شما می ‌توانید شال پلیسه خود را با خیال راحت درون ماشین لباس شویی قرار دهید و نگران آسیب رسیدن به این مدل شال نباشید. با این وجود هرگز شال پلیسه را اتو نزنید، به این دلیل که صاف شده و مدل پلیسه یا طرح چروک خود را از دست داده و به یک شال ساده و صاف تبدیل می ‌شود.

شال سال و مدل لمه

مدل های مرواریدی، پولک دار و لمه طرفدارن خاص خود را دارد و جزو مدل های محبوب است. یکی از مد های شال سال، استفاده از این جنس و طرح است. مد سال 2019 از مدل های براق(لباس، شال و لوازم آرایش) است. شال سال با طرح لمه معمولا مدل های ساده هستند تا براق بودن آن به چشم بیاد و جذاب تر باشند. به دلیل زرق و برق داشتن این مدل شال ها برای استفاده ی روزمره مناسب نیستند و در مهمانی ها و مجالس رسمی کاربرد بیشتری دارند. تنوع در شال بسیار زیاد است و هر برندی با مدل های متفاوتی محصول خود را به بازار عرضه می کند. در ظاهر شاید به نظربرسد که شال لمه کاملا مجلسی است، با این حال بسیاری از خانم‌های این مدل شال جذاب را در مهمانی‌ های رسمی، غیررسمی و خیابان به سر می‌کنند. چرا که این شال در عین زیبایی کاملا خنک، نازک و سبک است که شما می‌توانید در فصل بهار و تابستان از آن استفاده کنید.

برای مثال شال هایی با پولک های بزرگ از نمونه اکسسوری های خاص است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. شال سال با طرح لمه در ترکیب رنگ های مختلف وجود دارد که هر کدوم زیبایی خود را دارند و برای ست کردن با لباس های دیگر کمک بسیاری می کنند.

یکی از مهم ترین نکات در باره این نوع شال این است که جنس شال لمه نازک می باشد، به همین دلیل بهتر است این مدل شال را با دست و در دمای 30 دجه بشویید. همچنین توصیه می‌کنیم اتو را در دمای پایین تنظیم کنید تا به بافت شال ‌تان آسیبی وارد نشود.

شال سال و مدل ابریشم

بعضی مدل ها و جنس ها همیشه مورد توجه هستند و طرفدار دارند. شال هایی از جنس ابریشم از جمله این جنس ها و مدل ها هستند که همیشه طرفدار دارند. این مدل شال انتخاب مناسبی برای همه فصول سال می باشد و معمولا برای مجالس و با مدل لباس مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند و همان طور که می دانید به دلیل استفاده از ابریشم لطیف و مقاوم، گران قیمت هستند. طراحان مد هر ساله شال های جذاب و زیبایی را با جنس ابریشم طراحی می کنند. شال هایی با جنس ابریشم بسیار نرم و لطیف هستند. قیمت این مدل شال ها در مقایسه با سایر شال ها بیشتر است.

معمولا از این مدل شال برای مجالس رسمی استفاده می شود. این نوع شال ها به دلیل جنس لطیفی که دارند کمی لیز هستند، به همین خاطر برای استفاده روزمره کاربرد ندارند. از این مدل شال برای هر فصلی استفاده می کنند. این مدل شال ها به دلیل جنسشون دیر چروک می شوند. شستن این نوع جنس باید با احتیاط باشد چون به دلیل لطیف بودنشون احتمال آسیب دیدگیشون بالاست.

انواع مدل شال ابریشمی می تواند استایل شما را شیک تر نشان بدهند. بیشتر بانوان برای میهمانی های رسمی و مناسبت های مهم خود از انواع مدل شال ابریشمی استفاده می کنند. مسئله ی مهمی که در این بین وجود دارد این است که گاهی اوقات به دلیل ماهیت لیز و سر بودن این مدل روسری، بستن شال ابریشم شما را اذیت خواهد کرد.

شال سال و مدل پلنگی

طرح های خاص مانند طرح پلنگی، علاقمندان مخصوص به خود را دارد. معمولا با ست های مناسب استایل شیکی به تیپ می دهد. شال با طرح پلنگی جزو مد شال سال است و در مدل های مختلف مثل شال پلیسه پلنگی، شال ابریشمی پلنگی عرضه شد. پیش از این طرح پلنگی بین خانم‌های مسن از محبوبیت بسیاری برخوردار بود و تقریبا در اتاق هر خانم مسنی یک لباس یا پیراهن پلنگی قرار داشت. با این حال این روزها طرح پلنگی نه تنها در میان خانم‌ های مسن، بلکه در میان دختران جوان  نیز طرفداران بسیاری دارد. مدل های نخی با طرح پلنگی برای فصل های گرم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل شال ها با رنگ هایی مثل مشکی بسیار جلوه ی خاصی به استایل و تیپ می دهد.

شال سال و مدل خال خالی

شال هایی با طرح های خال خالی از جذابیت خاصی برخوردار هستند و ست کردن آن ها راحتر است چون ترکیب رنگ های مختلفی دارند. تنوع رنگی بالای این شال ها به جذابیت آن افزوده است و باعث شده است جزو مد شال سال قرار بگیرد. از این مدل شال با توجه به رنگ بندی آن، هم برای روزمره و هم برای مجالس های رسمی می توان استفاده کرد. یکی از پرطرفدارترین رنگ شال خال ‌خالی سفید و مشکی است، با این حال رنگ‌ های دیگر این مدل شال را شما می ‌توانید در با لباس یا مانتوی مورد علاقه خود ست کرده و جذابیت خود را دوچندان نمایید.

یک نکته مهم در مورد شست و شوی شال های خال خالی این است که حتی اگر شال خال‌ خالی ‌شما سفید بود، هیچ‌ گاه آن را با مواد شوینده ‌ای که حاوی سفیدکننده است نشویید. همچنین شال ‌خال ‌خالی پلیسه را پس از شستشو اتو نزنید تا نظم چروک ‌های یکدست این نوع شال از بین نرود.

شال سال و مدل شاین

این مدل شال ها از جنس نخ هستند و در میان تار و پود آن ها از نخ ابریشم استفاده شده است به همین دلیل براقی ابریشم در میان آن مشخص است و این شال ها را از شال های نخی مات متمایز می کند. این مدل شال ها به دلیل جنس نخی که دارند برای فصل های گرم بیشتر کاربرد دارند. شال ها شاین از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و رنگ هایی متناسب با فصل تابستان دارند که باعث شده است طرفداران زیادی داشته باشند و در دسته ی مد شال سال قرار بگیرند. به دلیل ترکیب دو مدل نخ هم برای رومزه و هم برای مجالس رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. از مزایای این شال ها دیر چروک شدن آن هاست، و به سادگی قابل اتو کردن هستند. برخی مدل های رسمی آن دور دوزی شده هستند. شال های شاین از کیفیت بالایی برخوردار هستند و روی سر لیز نمیخورند که از مزایای این شال محسوب می شود.

شال سال و مدل گل دار

شال هایی با طرح گل دار جلوه ی متفاوتی را به استایل می دهد. تنوع درطرح و مدل این شال ها باعث شده است هر برندی طرح مخصوص خود را طراحی کند و به بازار ارائه کند و این مدل در مد شال سال قرار بگیرد. برخی برند ها از طرح هایی با گل های درشت و برخی با طرح هایی از گل های کوچک استفاده کردند و طرح های اختصاصی خود را ارائه دادند. شال هایی با طرح های گل دار می تواند در مدل های کلاسیک و استوایی باشد. شال گلدار جلوه‌ای از گل‌های فصل بهار و تابستان است که باعث جذابی چهره شما می‌شود که معمولا این مدل شال استایل غیررسمی دارد که خانم‌ ها در فصل بهار و تابستان استقبال خوبی از این مدل شال می‌کنند.

ما توصیه می کنیم که شال گلدار را با مانتوهای ساده ست کنید. علاوه بر این شال ساده به همراه مانتو طرح ‌دار ترکیب جذاب‌ تری برای شما خواهد بود. این مدل شال را شما می‌ توانید با مانتو های هنری بپوشید و جلوه‌ ای نزدیک به هنر ایرانی داشته باشید.

ترکیب این شال ها با سایر رنگ ها جذابیت خاصی ایجاد می کند. این مدل طرح ها می تواند برای مجالس رسمی بسیار جذاب باشد.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز