دسته بندی ها
دسته‌ها
دانستنی های دستمال جیبی مردانه

اصول ست کردن دستمال جیبی مردانه با کت شلوار

دستمال جیبی مردانه که آن‌ها را با عنوان پوشت هم می‌شناسیم به عنوان یک اکسسوری در استایل مردانه به کار می‌رود. جالب توجه است که بدانید از این دستمال جیبی‌ها خانم‌ها هم می‌توانند به عنوان مچ‌بند استفاده کنند و یک استایل خاص و زیبا بسازند. دستمال جیبی مردانه در جیب کوچک کت‌های آقایان قرار می‌گیرد پس نحوه‌ی ست کردن آن با سایر لباس‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله با آدور استایل قصد داریم به شما بگوییم چگونه می‌توانید با یک دستمال جیبی استایل خود را از این رو به آن رو کنید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا متوجه شوید برای این‌که همیشه جذاب باشد تنها کافی است حواستان به جزئیات باشد و از تأثیر زیبایی حتی یک دستمال کوچک غافل نشوید.

دستمال جیبی مردانه؛ استایلی کلاسیک برای آقایان

عموماً آقایان دو دسته هستند. آقایان کت شلواری و آقایان اسپرت پوش. شاید ست کردن جزئیات استایل برای دسته دوم کار راحت‌تری باشد در حالی که آقایان علاقمند به استایل رسمی‌تر گاهی برای ست کردن کت شلوار خود با دیگر لباس‌هایشان کمی به مشکل می‌خورند. چرا که اگر اصول ست کردن در این استایل رسمی رعایت نشود، ممکن است کمی حس خشک بودن و خسته‌کننده به فرد و اطرافیانش منتقل کند. به همین‌خاطر اگر دوست دارید برای مراسمی کمی رسمی‌تر لباس بپوشید ولی از این‌که صاف و اتوکشیده و به اصطلاح شبیه به یک رئیس منضبط به نظر برسید می‌ترسید، بکار بردن یک‌سری جزئیات ساده، مانند دستمال جیبی مردانه می‌تواند به متحول شدن استایل شما کمک زیادی کند.

این دستمال جیبی‌ها در انواع طرح و رنگ در بازار موجود هستند و می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود چند تا از آن‌ها را در کمد لباس خود داشته باشید؛ اما باید به اصول ست کردن آن‌ها با کت شلوار توجه کنید. یک دستمال جیبی مردانه که از لحاظ جنس و رنگ به هیچ عنوان با استایل شما همخوانی ندارد می‌تواند مانند یک بمب همه چیز را خراب کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای هر رنگ از کت شلوار خود بک دستمال جیبی یا پوشت داشته باشید باید هنگام خرید به رنگ و طرح آن‌ها حسابی دقت کنید. در ادامه به بررسی اصول ست کردن دستمال جیبی با کت شلوار می‌پردازیم.

چگونه دستمال جیبی مردانه را با کت شلوار ست کنیم؟

ست کردن رنگ اجزای مختلف به کار رفته در استایل با یک‌دیگر اصول و قواعد خاصی دارد. شاید این‌طور به نظر برسد که آقایان به اندازه‌ی خانم‌ها به این قواعد پایبند نیستند. اما اگر می‌خواهید یک استایل جذاب داشته باشید و با اولین قدم به هر محفلی از شما به عنوان یک جنتلمن یاد کنند، باید باد بگیرید چگونه‌ جزئیات را با هم ست کنید. از آنجایی که این دستمال‌های جیبی رنگ‌ و طرح‌های متنوع و فراوانی دارند شاید انتخاب را کمی برای شما مشکل‌تر کنند؛ اما نگران نباشید آدور استایل اینجاست تا به شما کمک کند راحت‌تر یک پوشت برای کت شلوار خود خریداری کنید.

دستمال جیبی مردانه با تناژ رنگ قرمز

پوشت‌هایی با تناژ‌های رنگ قرمز و زرشکی پرفروش و پرطرفدار هستند. البته به یک دستمال جیبی که تمام آن قرمز رنگ است فکر نکنید. بلکه منظور ما پوشتی با طرح‌ و نقش‌های قرمز رنگ است. به نظر شما این تنالیته رنگ با چه رنگ کت شلواری بیشتر ست می‌شود؟ قرمز جزو رنگ‌های اولیه است که به راحتی می‌تواند با هر ترکیبی یک ست جذاب ایجاد کند؛ اما برای دستمال جیبی، اگر کت شلواری به رنگ‌های سفید، مشکی و آبی کاربنی دارید، به کار بردن رنگ قرمز در طرح و نقش دستمال جیبی استایل متفاوتی را به شما می‌دهد.

دستمال جیبی با تناژ رنگ بنفش

اگر دستمال جیبی شما تنالیته رنگ بنفش و مشتقات این رنگ را دارد و نمی‌دانید آن را با چه رنگ کت شلواری ست کنید، توصیه‌ی ما این است که آن را با کت شلوار سفید و یا مشکی ست کنید. حتی اگر کت شلواری به رنگ آبی کم‌رنگ هم دارید، این رنگ دستمال جیبی مردانه انتخاب مناسبی است. توجه داشته باشید که در اصول ست کردن رنگ‌ها با یک‌دیگر، هیچ‌گاه دو رنگ تند را با هم ترکیب نکنید. سعی کنید همیشه رنگ‌های تند را با رنگ‌های ملایم ترکیب کنید. به این ترتیب دیگر نه تندی رنگ دل شما را می‌زند و نه رنگ ملایم کاملاً در استایل شما محو می‌شود.

دستمال جیبی مردانه با تناژ رنگ آبی

رنگ آبی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که علاقه‌مندان زیادی دارد؛ مانند دو مورد قبل برای کت شلوار‌های سفید و یا مشکی خود هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید از هر دستمال جیبی با هر رنگی استفاده کنید؛ اما اگر کت مشکی رنگی دارید و پیراهن زیر کت شما به رنگ روشنی مثل گلبهی خودنمایی می‌کند در این صورت انتخاب پوشتی که رنگ آبی در آن به کار رفته است ترکیب خاصی ایجاد می‌کند.

آیا پوشت را باید با کراوات ست کرد؟

معمولاً اولین سؤالی که حین خرید یک دستمال جیبی به ذهن آقایان خطور می‌کند این است که آیا لازم است پوشت با کراوات هم ست شود؟ در پاسخ می‌توان گفت لزومی به این کار نیست. پوشت‌ها همان‌طور که پیش‌تر گفتیم قرار است با کل استایل شما یک ترکیب جذاب ایجاد کنند؛ بنابراین طبق اصول بالا و با توجه به رنگ کت شلوار و کراوات خود، پوشتی را انتخاب کنید که به لحاظ رنگ با آن‌ها هارمونی داشته باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید ایجاد یک کنتراست رنگی صحیح است.

اگر نمی‌خواهید همان الگویی را تکرار کنید که بقیه افراد انجام می‌دهند و قصد دارید استایلی مخصوص به خود داشته باشید، در لباس پوشیدن جسارت داشته باشید و گزینه‌های مشابه و لزوماً هم‌رنگ را کنار بگذارید. قرار نیست رنگ پوشت و کراوات شما حتماً با هم یکی باشد تنها کافی است که قرار‌گیری این رنگ‌ها کنار هم هارمونی جذابی ایجاد کند.

چرا از آدور استایل خرید کنیم؟

مجله‌ی آدور استایل، با طراحی پوشت های کاملاً دست‌دوز و در طرح و رنگ‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا استایل خود را از یکنواختی خارج کنید. در این مجله علاوه بر دستمال جیبی مردانه، انواع شال و روسری و دستمال‌های تزئینی را می‌بینید که همگی ریشه در فرهنگ و اصالت ایرانی دارند و گزینه بسیار مناسبی بعنوان هدیه تولد هستند. آدور به معنای ریشه است و این برند در تلاش است تا با خلق آثار هنری، آن‌ها را در دل زندگی روزمره‌ی شما جاری کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز