دسته بندی ها
دسته‌ها
برترین روسری های سال 98

روسری ۹۸ جدید در بازار چی داریم؟

پیدا کردن بهترین روسری ۹۸ جدید چالشی است که شاید بسیاری از خانم ها نتوانند در آن موفق خارج شوند. در حقیقت در سال ۹۸ با چند ترند جدید و متفاوت از لحاظ رنگ و طرح مواجه بودیم که به نوعی گزینه ها را بسیار سخت تر و پیچیده تر می کرد. از طرف دیگر تنوع در تیپ و پوشش افراد مختلف باعث شده بود که در بازار با نمونه های مختلفی از ست لباس با شال و روسری مواجه باشیم که عملاً پیدا کردن یک ترند مشخص و ثابت را سخت می‌کرد.

اما برای این که یک الگوی مناسب در انتخاب روسری ۹۸ جدید در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم به چند نمونه پرتکرار و محبوب در بازار اشاره خواهیم کرد که مطمئنا می تواند شما را در انتخاب گزینه نهایی کمک کند.

قبل از اینکه به موضوع مهم انتخاب روسری ۹۸ جدید به پردازیم، بهتر است یک نکته مهم برای خرید روسری را به شما دوستان عزیز یاد آوری نماییم.

انتخاب روسری بیشتر اوقات بر اساس گزینه های مختلفی از جمله: رنگ مو، فرم صورت، رنگ پوست و اکسسوری‌هایی که در پوشش خود از آن‌ها استفاده می‌کنید، صورت می‌ پذیرد. باید به این نکته توجه داشته باشید که برای انتخاب روسری اصلا لازم نیست روسری که قصد خرید آن را دارید، دقیقاً همرنگ و هماهنگ با لباس‌های شما باشد. اغلب می‌توانید یک یا دو درجه تیره‌ تر یا روشن‌ تر و یا حتی رنگ‌ های کاملاً متفاوت را برای روسری ۹۸ جدید خود انتخاب و خریداری کنید. نکاتی مانند هماهنگی رنگ روسری با رنگ پوست و مو، جنس روسری و سایز آن نیز نقش مهمی را در انتخاب روسری ایفا می نمایند.

یکی دیگر از نکاتی که قبل از خرید روسری ۹۸ جدید باید به آن دقت کنید، هماهنگی روسری با فرم صورت شما است. آشنایی با فرم صورت یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که بدون شک در زیباشدن ظاهرتان تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت. اگر فرم هندسی صورت ‌خود را بدانید و نسبت به آن اگاهی پیدا نمایید، آنبه طور قطع علاوه بر اینکه خواهید توانست مدل های مناسبی برای فرم موهایتان پیدا کنید، همچنین به راحتی هم می‌توانید انتخاب مناسبی در زمینه روسری داشته باشید.

روسری های ترک به عنوان روسری ۹۸ جدید

یکی از معروف ترین و در عین حال محبوب‌ترین ترند های موجود در بازار ایران، روسری های ترک بودند که عمدتاً از جنس پارچه ابریشم و با درصد کمی از جنس پارچه ساتن به بازار آمده‌اند. برندهای ترک از لحاظ تولید محصولات با کیفیت و به طور ویژه در زمینه تولید منسوجات و پارچه ای، در سطح دنیا شناخته شده هستند و کسانی که به فکر یک پوشش لاکچری می‌گردند می‌توانند از این گزینه استفاده کنند.

از برندهای معروف ترک که می‌توان محصولات آن را به عنوان روسری ۹۸ جدید معرفی کرد می‌توان به برند آکور و آرمین اشاره کرد. این دو برند از جمله قدیمی ترین برند های تولید کننده شال و روسری هستند که هم محصولات قواره بزرگ و هم محصولات سایز کوچک و اسپرت در بین محصولات آنها دیده می‌شود.

نکته مهم دیگری که می تواند در انتخاب روسری ۹۸ جدید تاثیر به سزایی داشته باشد، دقت در جنس روسری خواهد بود. جنس روسری، همیشه نقش مهمی را ایفا می ‌کند و شما باید تلاش کنید جنس روسری خود را با لباس ‌های خود هماهنگ کنید. با این حال، همان طور که در بالا نیز گفته شد الزاما این بدان معنا نیست که شما فقط باید روسری ابریشم را با پیراهن‌ های ابریشمی بپوشید. اما می‌توانید تلاش کنید بافت و سبک روسری مناسب خود را که بیشترین هماهنگی را با لباس‌های شما دارد، پیدا کرده و جذابیت خود را چندین برابر نمایید.

روسری های قواره بزرگ

دومین ترند محبوب در بازار که امکان استفاده از آن به عنوان روسری ۹۸ جدید وجود دارد روسری های قواره بزرگ هستند که به دلیل استفاده از مانتو جلو باز محبوبیت بیشتری پیدا کردند. روسری های قواره بزرگ در بازار هم از جنس نخ و هم از جنس ابریشم و ساتن هستند که امکان ست کردن و هماهنگ کردن آنها با پوشش های مختلف وجود دارد.

البته برای استفاده از روسری های قواره بزرگ به عنوان روسری ۹۸ جدید باید به مسائلی مانند نوع پوشش و همچنین قد و قیافه خود توجه کنید که کاملاً با اندازه روسری‌ها همخوانی داشته باشد. در ضمن باید به این نکته هم توجه داشته باشید که روسری های قواره بزرگ به عنوان یک محصول لوکس و لاکچری هستند که کمتر با تیپ اسپرت همخوانی دارند.

روسری اسپرت و نخی برای مهمانی ها

یکی از بهترین گزینه هایی که برای مهمانی ها و مجالس امکان استفاده از آن را خواهید داشت، روسری های اسپرت و سایز کوچک هستند که از پارچه های مختلفی تولید می شوند. روسری های اسپرت برای کسانی که به پوشش کلاسیک علاقه دارند و در مجالس و مهمانی ها عادت به پوشش کت و دامن دارند انتخاب خوبی هست و تکمیل کننده تیپ کلاسیک آنها محسوب می شود.

نمونه نخی روسری های اسپرت و سایز کوچک از این لحاظ اهمیت دارد که از لحاظ تنوع طرح می تواند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد. البته چالشی که در مورد این روسری ها وجود دارد بحث نحوه بستن آنهاست که می‌تواند تغییر محسوس و جالب توجهی در نحوه استفاده از آنها به وجود بیاورد. معمولاً این روسری ها با گره محکم بیشتر در تیپ کلاسیک استفاده می شود.

این نکته را باید در نظر گرفت که  روسری های نخی زير مجموعه ی پارچه های پنبه اي بوده، که این بدان معناس که به راحتي شست و شو مي شوند، همچنین به خاطر عبور دادن گرما از خود و خنک بودن آن، روسری نخی مناسب ترين جنس روسری برایفصل گرما خواهد بود، علاوه بر این روسری نخی به راحتي اتو می شود و كمتر از ساير مدل های  روسری سر مي خورد. پس روسری های اسپرت و نخی می تواند انتخاب مناسبی برای روسری ۹۸ جدید باشد.

روسری ساتن برای لاکچری پوش ها – روسری ۹۸ جدید

لاکچری پوش هایی که به فکر استفاده از روسری ۹۸ جدید هستند، می تواند به سراغ روسری های ساتن تولیدی کشور ترکیه بروند که شباهت بسیار زیادی به روسری های ابریشم داشته و این می تواند یک گزینه ارزان قیمت در اختیار آنها قرار دهد. البته استفاده از روسری های ساتن برای کسانی که به فکر روسری های قواره بزرگ هستند نمی تواند انتخاب چندان مطلوبی باشد.

پارچه ساتن به دلیل برق ذاتی خود بیشتر مورد توجه جوانان و همچنین کسانی که به لباس های رسمی علاقه دارند قرار می گیرد. البته نوع طرح استفاده شده در این پارچه ها به شما کمک می کند که از این روسری ها به عنوان روسری ۹۸ جدید استفاده کنید.

این نوع پارچه از لحاظ ظاهر شباهت زیادی به روسری ابریشمی دارد ولی به نسبت ابریشم ضخیم‌ تر می باشد. همچنین این پارچه‌ها براق هستند و پشت آن‌ها مات می‌باشد. روسری ساتن همانند روسری حریر از روی سر، سر می‌خورد و به علت بیشتر برای مجالس و مهمانی‌ها و یا بعنوان هدیه تولد مناسب خواهد بود.

روسری با حاشیه پلیسه برای افراد خاص

از دیگر الگو های پرتکرار که برای روسری ۹۸ جدید استفاده می‌شد، روسریهای تمام پلیسه و روسری های با حاشیه پلیسه بود که توانست توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کند. این الگو بیشتر در مورد روسری های تیره رنگ و روسریهای با زمینه تیره استفاده می شود که برای مراسم های رسمی چندان انتخاب خوبی نیست. اما در عین حال می‌توان از پارچه های سبک تر مانند پارچه نخی یا حتی پارچه ساتن در آن ها استفاده کرده و یک ترکیب بندی جذاب و زیبا به وجود آورد.

با وجود اینکه مدل‌های گفته شده در بندهای قبلی برای روسری ۹۸ جدید در بازار ترند هستند، اما کماکان امکان استفاده از تنوع بالای آنها وجود دارد و در مورد انتخاب مدل نگران نباشید.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز