دسته بندی ها
دسته‌ها
بهترین خرید شال و روسری پاییزه 98

بهترین خرید شال و روسری پاییزه 98، بر مبنای فاکتورهای مختلف

فصل پاییز شرایط خاص خود را دارد و از لحاظ آب و هوایی به نوعی ناپایدار و غیر قابل پیش بینی است و به همین دلیل شال و روسری پاییزه باید شرایط خاص خود را داشته باشد. این فصل از سال خیلی سرد نیست که از روسری های ضخیم استفاده کنید و از طرف دیگر گرمای هوا هم کم است که روسری های با ضخامت کم مانند حریر مناسب باشد. به همین دلیل انتخاب محصولات پاییزه حساس تر از سایر فصل های سال است.

با این مقدمه کوتاه در ادامه به شما خواهیم گفت که در خرید روسری و شال پاییزه به چه فاکتورهایی توجه کنید و در هر کدام از آنها چه مواردی را معیار قضاوت خود قرار دهید.

خرید شال و روسری پاییزه بر مبنای جنس پارچه

در مطالب قبلی در مورد جنس پارچه روسری و شال صحبت کردیم و نشان دادیم که این تنوع در پارچه می تواند منجر به ایجاد ویژگی های متفاوت در آنها شود. اما به طور ویژه در انتخاب شال و روسری پاییزه می توانید به اطلاعات زیر استناد کنید:

  • پارچه ابریشم: این محصولات ضخامت متعادل و مناسبی دارند و علیرغم بالا بودن قیمت آن ها، می تواند بهترین انتخاب شما برای فصل پاییز باشد. در ضمن ماندگاری آن روی سر زیاد بوده و احتمال لیز خوردن آن بسیار کم است.
  • پارچه حریر: بسیار نازک است و سرمای هوا را از خود عبور میدهد. در صورت بارندگی به راحتی شکل و ساختار اولیه خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل بهتر است در فصل پاییز از این مورد استفاده نکنید.
  • پارچه نخی: به عنوان یک گزینه سبک و نازک شناخته می شود که نمونه های ضخیم آنها برای فصل پاییز مناسب است. این پارچه ها به اندازه کافی پرز دارند و احتمال لیز خوردن آنها روی سر بسیار کم است.
  • پارچه ساتن: این پارچه ها سطح براق و لیز دارند و به همین دلیل برای روسری و شال پاییزه انتخاب خوبی نیستند. در ضمن این پارچه ها در برابر بارندگی ظاهر خوبی پیدا نمی کنند و به ظاهر شما لطمه می زنند.
  • پارچه پشمی: این دسته می تواند انتخاب ایده آلی برای فصل پاییز و زمستان باشد و اغلب تولیدکنندگان سعی می کنند محصولات پشمی خود را در دوره های پاییزه و زمستانه قرار دهند. این پارچه ها به اندازه کافی پرز دارند و شما برای اماکن عمومی به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

رنگ های متنوع

فاکتور دومی که به هنگام خرید شال و روسری پاییزه باید به آن توجه کنید، در نظر گرفتن رنگ های متنوع است که هر کدام از آنها می تواند ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به اینکه طرح و رنگ روسری و شال بسیار زیاد است، در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • رنگ های سفید و روشن: این رنگ ها به شدت منعکس کننده نور هستند و به همین دلیل استفاده از آنها در فصل سرما و به طور ویژه در فصل پاییز پیشنهاد خوبی نیست. البته طرح شطرنجی انتخاب خوبی است که امکان ست کردن آن با لباس های مختلف وجود دارد.
  • رنگ های سرد: برای استفاده از رنگ های سرد مانند خانواده رنگ آبی و رنگ سرمه ای می توانید از الگوهای راه استفاده کنید که امکان ست کردن آنها با لباس مشکی یا لباس های مشابه وجود دارد. البته شال و روسری آبی برای کسانی که به فکر مدل‌های امروزی هستند انتخاب خوبی است.
  • رنگ های گرم: به طور کلی عکس العمل نسبت به شال و روسری پاییزه با رنگ های گرم مانند رنگ نارنجی و رنگ قهوه‌ای و خانواده‌های آنها مناسب است و امکان ست کردن آنها با لباس های مختلف وجود دارد. استفاده از این رنگ ها در فصل پاییز و زمستان به جذابیت فرد کمک می کند.
  • رنگ های تیره: معمولا هوا در فصل پاییز دلگیر است و استفاده از رنگ های تیره و دلگیر مانند خاکستری پیشنهاد خوبی نیست. اما اگر به دنبال شال و روسری رسمی و شیک هستید و می خواهید آنرا به کسی هدیه بدهید، می توانید از این گزینه استفاده کنید.
  • روسری های طرح دار: فارغ از نوع پارچه استفاده شده در شال یا روسری و همچنین رنگ پس زمینه، محصولاتی که طرح دار هستند معمولاً با استقبال طرف مقابل مواجه می‌شوند و امکان استفاده از آنها به عنوان شال و روسری مجلسی وجود دارد.
  • نخی ساده: روسری و شال نخی انتخاب فوق العاده ای برای فصل پاییز است و همراه کردن آنها با رنگ های ساده و تک رنگ می تواند شما را به نوعی شیک و رسمی نشان دهد. البته استفاده از رنگهای سرد در این مورد چندان پیشنهاد نمی شود و برای محیط های خودمانی از روسری های قواره کوچک استفاده کنید.

تلاش کردیم مطالب گفته شده در بالا راهنمای خوبی برای انتخاب شال و روسری پاییزه باشد تا شما هم برای این فصل گزینه‌های مناسبی در اختیار داشته باشید. اما اگر احساس می کنید که باید اطلاعاتی به آن اضافه شود یا در برخی قسمت‌های آن ابهام وجود دارد در قسمت نظرات مطرح کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز