دسته بندی ها
دسته‌ها
بهترین انتخاب برای شال و روسری زمستانی 98

بهترین انتخاب برای شال و روسری زمستانی 98

داشتن شال و روسری زمستانی با وجود شروع فصل سرما می تواند بهانه خوبی باشد. از طرف دیگر شرکت های فعال در حوزه مد و فشن برای فشن زمستانه برنامه‌ریزی خاص خود را دارند و سعی می‌کنند که سلیقه های مختلف را پوشش دهند. نوع پارچه استفاده شده در این سال‌ها مشخص کننده مناسب بودن آنها برای فصل زمستان است و می‌تواند در مراسم‌های مختلف یا در محیط عمومی از آنها استفاده کرد.

با استناد به این موارد در این جا به شرایط مناسب استفاده از شال و روسری زمستانی اشاره خواهیم کرد و کدهایی در مورد انتخاب محصول مناسب در اختیار شما میگذاریم.

انتخاب جنس شال و روسری زمستانی

احتمالاً اولین چیزی که به هنگام انتخاب روسری زمستانی یا شال زمستانی توجه شما را به خود جلب می‌کند این است که اکثر خریداران به سراغ پارچه های ضخیم می روند که امکان عبور سرما از آنها به حداقل برسد. با این تفاسیر روسری های نخی و پنبه ای انتخاب‌های ایده‌آلی هستند و در کنار آن می توان شال و روسری بافت را هم به عنوان یک انتخاب مناسب معرفی کرد.

اما در برخی موارد ممکن است شما برای یک مراسم خاص از فشن زمستانه استفاده کنید یا حتی یک طرح خاص زمستانی ترند شود. در این صورت شما در انتخاب اولیه خود می توانید به سراغ شال و روسری زمستانی مجلسی بروید که عمدتاً از پارچه ابریشم هستند. با این وجود امکان تغییراتی در پارچه و طرح و رنگ محصولات وجود دارد که به همراه سایر اکسسوری ها استفاده می شوند و نوع پارچه هم تحت تاثیر قرار می گیرد.

مدل های روسری و شال زمستانی

این یک روال طبیعی است که شرکت‌های تولید کننده پوشاک و اکسسوری در تولید محصولات خود به محصولات زمستانه هم فکر می‌کنند و بخش مهمی از محصولات آنها را به خود اختصاص می‌دهند. به همین دلیل هر ساله شاهد معرفی مدل های روسری شال و زمستانی جدید هستیم که بعضاً الگوی اصلی آنها تکراری است ولی تغییراتی در رنگ و طرح کلی آنها به وجود می‌آید که روی گزینه انتخابی مشتری تاثیر گذار است.

اصولاً افراد انتخاب کننده محصولات زمستانی در دو گروه قرار می‌گیرند که برخی از آنها تیپ سرد و برخی نیز تیپ گرم را انتخاب می کنند. کسانی که به سراغ محصولات تیپ سرد می روند رنگهای سرد مانند خاکستری و رنگهای خانواده آبی را انتخاب می‌کند که با فضای بیرون همخوانی داشته باشد. در طرف مقابل برخی دیگر شال و روسری زمستانی با رنگ های گرم تر مانند نارنجی و خانواده های زرد و قرمز را انتخاب می‌کنند تا به نوعی نسبت به فضای اطراف عکس العمل متضاد نشان دهند و کنتراست محیطی بالا برود.

نحوه بستن شال و روسری زمستانی

در فصل تابستان و فصل گرم سال هرچه ورود هوا بیشتر باشد، فرد کمتر عرق می کند و احتمال ریزش موهای او هم کمتر می‌شود. به همین دلیل این افراد برای بستن شال یا بستن روسری بیشتر سبک های آزاد را انتخاب می‌کنند و تنوع در مدل های آنها کمتر است. در فصل هایی مانند فصل بهار و فصل پاییز شرایط آب و هوایی معتدل تر است اما به طور کامل نمی توان محصولاتی مانند پارچه حریر را انتخاب کرد. با این وجود این افراد می‌توانند نمونه‌های باز یا بسته را انتخاب کنند.

اما در فصل زمستان انتظار از روسری و شال متفاوت هست و به همین دلیل نحوه بستن آن فرق میکند. در این فصل از این محصولات به عنوان پوشش و یک سد در برابر سرما استفاده می‌شود و به همین دلیل مدلهای بسته مانند مدل لبنانی و مدل خلیجی انتخاب‌های بهتری هستند. ضمن اینکه استفاده از شیوه بستن زیر گلو و استفاده از حلقه برای نگهداری روسری پیشنهادهای خوبی هستند که در مورد مدل بستن شال و روسری زمستانی امکان استفاده دارند.

قیمت روسری و شال زمستانه

بحث قیمت در مورد پوشاک موضوعی نیست که صرفاً به شرایط فصل ربط دهیم و لفظ زمستان باعث تغییر قیمت آنها شود. طبیعی است که برای یک محصول نساجی از پارچه های مختلفی استفاده می شود که شرایط ساخت هر کدام از این پارچه ها با یکدیگر متفاوت است. ضمن اینکه ممکن است برخی از آنها طرح‌های پایدار داشته باشند و برای برخی از آنها از طرح‌های چاپی استفاده شود.

وقتی که همه این موارد را در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم درک قیمت شال و روسری زمستانی برای ما راحت تر می شوند و یک الگوی استاندارد و مشخص در اختیار داریم. جالب است بدانید که اکثر محصولات استفاده شده برای این فصل قیمت بالاتری دارند و از پارچه با کیفیت تری هم برای آنها استفاده می شود. البته قضیه شال و روسری بافت در اینجا متفاوت است و باید به دیدگاه یک محصول دست ساز به آن نگاه کرد.

فراموش نکنیم که شال و روسری زمستانی می تواند انتخاب به مطلوبی برای هدیه تولد دختر یا کادو شب یلدا یا هدیه ولنتاین باشد و به همین دلیل سعی کنید در انتخاب آن حساسیت ویژه‌ای به خرج دهید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز