دسته بندی ها
دسته‌ها
همراه با برترین های شال و روسری ایرانی

برندهای تولید کننده شال و روسری ایرانی در سال 98 را بشناسیم

شاید برای شما هم جالب باشد که برخی از برندهای ایرانی در زمینه تولید پوشاک و اکسسوری آنها فعالیت می کنند و به همین دلیل شال و روسری ایرانی هم از کیفیت مناسب و قابل قبولی برخوردار است. البته سرپوش در ایران صرفاً به روسری و شال محدود نمی شود و گزینه های دیگری مانند لچک یا سرپوش های محلی برای هر منطقه هم وجود دارد. اما به طور کلی چند برند معروف در ایران هستند که در زمینه تولید روسری های ایرانی فعالیت می کنند.

برای اینکه شما هم با برند های تولید کننده شال و روسری ایرانی آشنا شوید در ادامه به برخی از محبوب ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

برند آدور تولید کننده محبوب ترین شال و روسری ایرانی

در بین برندهای تولید کننده ایرانی می‌توان آدور را یکی از خاص ترین و قوی ترین تولید کنندگان معرفی کرد. در محصولات این شرکت چشم نواز ترین آثار هنری به کار گرفته شده تا زیبایی محصولات در کنار فلسفه ایرانی بودن آنها حفظ شود. روسری ها و شال های آدور در ۵ مجموعه مجزا تحت عنوان ترنج، دیبا، اقلیم، ظهیر و ایران من تولید شده اند که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. این محصولات از لحاظ قیمت شال و روسری ایرانی از جمله محصولات خاص و گران قیمت محسوب می شوند و کیفیت آنها زبانزد است.

روسری و شال میس اسمارت

میس اسمارت یکی از برندهایی است که هم امکان فروش آنلاین شال و روسری و هم امکان خرید حضوری آنها را فراهم آورده است. تنوع محصولات این برند از لحاظ طرح و سبک و نوع پارچه بسیار خوب است و می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد.

شال و روسری ستی ریس

طراحی اصلی استفاده شده در این محصولات بر مبنای افسانه ها و قصه های اصیل ایرانی است و می توان آن را یکی از سبک های خاص در طراحی شال و روسری ایرانی در نظر گرفت. محصولات این برند از لحاظ پوشش و تنوع طرح و رنگ در سطح بسیار خوبی دارد و می‌توان آن را با سبک ها و استایل های مختلف ست کرد. این برند برای محصولات خود فروش آنلاین در نظر نگرفته و بیشتر به صورت فروش اینستاگرام و فروش حضوری فعالیت می کنند. کسانی که به فکر خرید روسری ارزان هستند می توانند از محصولات این برند استفاده کنند.

شال و روسری ایرانی زیبو

فعالیت برند زیبو فقط به تولید روسری و شال یا سایر سرپوش ها محدود نمی شوند و در زمینه تولید لباس بانوان هم یک برند شناخته شده است. اگرچه این برند هنوز به محبوبیت برند هایی مانند آدور در تولید شال و روسری ایرانی نرسیده، اما گزینه های جالب و جذابی دارد.

شال و روسری عرفانموس

این برند ایرانی را می‌توان یکی از برندهای جدید و در عین حال نامتعارف و هنرمندانه در بازار معرفی کردیم. کسانی که به فکر استفاده از محصولات این برند هستند باید به فلسفه طراحی آن ها توجه کنند که نسبت به طراحی های رایج بازار غیرمعمول و متفاوت هستند. از جمله طراحی های این برند می توان به طرح پیکان، طرح شعبده باز و شام عروسی اشاره کرد. قیمت دقیقی در مورد محصولات برند عرفانموس وجود ندارد و با توجه به نوع پارچه و شرایط طراحی آن ها تغییراتی در قیمت آن ها هم دیده می شود.

 شال و روسری سرژه

برند سرژه را می توان یک برند خاص در زمینه تولید روسری ایرانی معرفی کرد که در استفاده از رنگ‌های متفاوت مانند نارنجی، بنفش، زرد و سبز موفقیت‌های جالبی داشته است. تنوع بالای محصولات این برند به ما اجازه می دهد که به عنوان روسری اسپرت از آن ها استفاده کنیم و حتی در مورد روسری و شال مجلسی هم امکان استفاده از آنها وجود دارد.

 شال و روسری خلعت

اگر فکر می‌کنید که در روسری و شال ایرانی باید از اشعار قدیمی و سنتی ایرانی استفاده شود، حتماً محصولات این برند را ببینید. این برند به دنبال یک رویکرد جدید و متفاوت در حوزه تولید سرپوش ها بوده و اتفاقاً با استقبال خوبی هم از طرف نسل جوان مواجه شده است. اگرچه هنوز این برند به طور کامل در بازار جا نیفتاده و تعداد اشعار استفاده شده در محصولات آنها بسیار محدود است، اما به نظر می‌رسد که در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و بتواند جایگاه خوبی در بازار به دست بیاورد.

جمع بندی برندهای شال و روسری ایرانی

اگرچه ممکن است برای بسیاری از مشتریان استفاده از شال و روسری ترک در اولویت باشد، اما تجربه نشان داده که ایرانی‌ها در تولید پارچه و محصولات مربوط به آن حرف زیادی برای گفتن دارند و می توانند با برندهای معروف دنیا رقابت کنند. بیشتر برند های معرفی شده در این مطلب جدید و تازه کار هستند و برای حضور در بازار نیاز به حمایت دارند. پس شما هم در کنار ما باشید تا معرفی کاملی از روسری و شال ایرانی داشته باشیم و به آنها در این مسیر کمک کنیم. همچنین بررسی برخی های ارائه دهنده محصولات مد و پوشاک نیز خالی از لطف نیست.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز