دسته بندی ها
دسته‌ها
روسری صورتی

برترین برند روسری صورتی

شال و روسری صورتی برای اکثر خانم ها به منظور ایجاد یک تیپ شاد و گرم دخترانه استفاده میشود. طبیعت خاص و گرم رنگ صورتی باعث می‌شود که هم به عنوان پوشش برای فصل سرد سال و هم به عنوان بخشی از لباس برای فصل بهار انتخاب شود. خوشبختانه ست کردن لباس با شال صورتی چندان سخت نیست و این رنگ از معدود رنگ‌هایی است که می‌توان آن را با لباس سیاه یا سفید یا با طیف های مختلف آنها هماهنگ کرد.

البته در این بین محدودیت هایی در استفاده از شال و روسری صورتی هم وجود دارد که در این مطلب می خواهیم همین محدودیت ها را در نظر بگیریم و هم در مورد شرایط استفاده از رنگ صورتی صحبت کنیم.

معرفی کلی خانواده روسری صورتی

رنگ صورتی به عنوان یکی از رنگ های ملایم خانواده رنگ قرمز شناخته می شود و به همین دلیل جذابیت و گرمی آن نسبت به سایر رنگ ها بیشتر است. این رنگ به عنوان یک رنگ دخترانه شناخته می شود و پوشش هایی مانند روسری یا پالتو یا حتی مانتو از این رنگ بیشتر برای افراد کم سن و سال و جوان کاربرد دارد.

در مورد خانواده روسری های صورتی شما می توانید طیف های مختلفی از آن ها داشته باشید که روسری های صورتی طوسی، روسری های صورتی پررنگ، روسری های صورتی سرمه ای، روسری های صورتی ساده، روسری صورتی روشن و روسریهای صورتی خاکستری معروف ترین آنها هستند. در بازار همچنین طراحی های متفاوتی مانند روسری چهارخانه یا روسری گلدار از رنگ صورتی وجود دارد که هر کس با توجه به سلیقه های شخصی خود می تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

روسری صورتی - آدور استایل
روسری صورتی - آدور استایل

رنگ صورتی را با چه رنگهایی نپوشیم؟

اصولاً طبیعت رنگ صورتی گرم است و با توجه به این که نسبت به رنگ قرمز متعادل تر شده می‌توان راحت تر آن را با رنگ های مختلف ست کرد. کسانی که به پوشش صورتی علاقه دارند می توانند اصلی‌ترین تیپ خود را از طریق ست کردن با رنگ سیاه و سفید انتخاب کند که نوعی انتخاب فوق العاده محسوب می شود. البته تناژ رنگی دیگری هم از این رنگ وجود دارد که کار شما را برای ست کردن روسری صورتی با سایر پوشش بدن ساده‌تر می‌کند.

اصولاً ترکیب رنگ صورتی با رنگهای سبز جواب خوبی نمی دهد. پس اگر شما تصمیم دارید که از خانواده روسریهای صورتی استفاده کنید تا جایی که می توانید برای مانتو خود رنگ سبز یشمی یا رنگ سبز چمنی پررنگ را انتخاب نکنید که تفاوت عجیب ایجاد می کند و ظاهر خوبی ندارد. معمولاً رنگ صورتی با رنگ آبی یا رنگ طوسی ترکیب خوبی به شما می دهد که می توانید در فصل تابستان و بهار از آنها استفاده کنید.

شال و روسری صورتی برای افراد میانسال

تقریباً چیزی که در جامعه وجود دارد این است که شال و روسری صورتی برای افراد میانسال و افراد بزرگسال انتخاب خوبی نیست و بیشتر یک تیپ دخترانه و اسپرت محسوب می شود. بنابراین کسانی که به رنگ صورتی خالص علاقه دارند یا سعی می کنند که رنگ های پاستیلی یا آدامسی از این خانواده را استفاده کنند بهتر است به سراغ تیپ های دخترانه بروند.

اما کسانی که در محدوده سنی بالاتر از ۴۰ سال هستند، اگر به فکر استفاده از روسری و شال صورتی هستند بهتر است که طرح‌های این رنگ را استفاده کنند. این افراد برای مراسم های رسمی بهتر است که رنگ غالب را به رنگ‌های دیگری مانند خاکستری یا طوسی بدهند و در کنار آن از صورتی استفاده کنند. ما برای مراسم های خودمانی استفاده از پترن هایی مانند توپی یا چهارخانه یا حتی پترن حیوانات با تنوع رنگی بالا می تواند جذابیت شما را بالاتر ببرد.

چه رنگ مانتویی را با روسری صورتی ست کنیم؟

خوشبختانه در این زمینه محدودیت کمتری داریم و با توجه به اینکه طیف های رنگی بسیار متنوعی از رنگ صورتی در اختیار شماست کار ساده‌تری دارید. برای مراسم های رسمی و حضور در جمع عمومی ترجیحا رنگ صورتی را با رنگ سفید یا رنگ سیاه یا حتی ترکیبی از این دو رنگ ست کنید.

ترکیب رنگ طوسی و خاکستری با رنگ صورتی بسیار ایده‌آل است و اگر به یک تیپ اسپرت و باز علاقه دارید می توانید روسری صورتی را با مانتو بلند خاکستری یا مانتو جلو باز طوسی هماهنگ کنید. اگر در فصل زمستان هستید می‌توانید رنگ پالتو و کاپشن خود را هم با یکی از خانواده های رنگ صورتی ست کنید و یک ست کامل صورتی داشته باشید. البته برای لطیف کردن این تیپ خود هم می توانید رنگ های دیگری برای رنگ شلوار یا رنگ کفش خود انتخاب کنید.

خرید شال و روسری صورتی

برای خرید این محصولات هم می‌توانید از خرید اینترنتی استفاده کنید و هم خرید حضوری هم برای شما امکان پذیر است. دو موضوع مهم در انتخاب این محصول به شما کمک می کند.

در وهله اول اگر به فکر استفاده از رنگ صورتی خالص هستید توصیه ما این است که هم برای شال و هم برای روسری به سراغ قواره بزرگ بروید. اما اگر به دنبال تیپ اسپرت هستید بهتر است که ترکیبات رنگی و پترن های مختلف روسری را امتحان کنید و در این صورت می توانید روسری صورتی قواره کوچک را انتخاب کنید.

مورد بعدی که در خرید روسری باید به آن توجه کنید جنس پارچه است. براق بودن و ویژگی ذاتی رنگ صورتی ایجاب می کند که شما در انتخاب اولیه خود به سراغ پارچه ساتن یا پارچه حریر بروید که درخشان بودن رنگ صورتی را به رخ می کشد. حالا اگر شما می خواهید این رنگ را با رنگ طوسی و خاکستری هماهنگ کنید بهتر است که از روسری ابریشم کمک بگیرید تا به نوعی بین آنها کنتراست مناسبی ایجاد کنید و تضاد نداشته باشید.

قیمت روسری صورتی

روسری ها همانند هر محصول دیگری تنوع بالایی دارند و این باعث می شود که از لحاظ قیمتی هم با یکدیگر تفاوت داشته باشند. قیمت روسری و شال صورتی به فاکتورهای مختلفی مانند ابعاد و اندازه روسری و همچنین نوع پارچه به کار گرفته شده در آن بستگی دارد. اگر شما به فکر خرید روسری برند هستید، لازم است که قیمت بالاتری در نظر بگیرید که طبیعتاً به خاطر برند بودن آن است.

امیدواریم اطلاعات کافی برای انتخاب شال و روسری صورتی در اختیار شما گذاشته باشیم بطوریکه بتوانید گزینه مناسب را انتخاب کنید و حتی از این محصول بعنوان کادو برای انواع مناسبت ها استفاده نمایید. اما اگر برای خرید این محصول نیاز به کمک دارید همین الان از شماره‌های سایت استفاده کنید و با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز