دسته بندی ها
دسته‌ها
برچسب ها
انتخاب مدل روسری جدید و همه نکات مهم

برای انتخاب مدل روسری جدید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

حتماً برای شما هم این چالش پیش آمده که برای انتخاب مدل روسری جدید به چه چیزهایی فکر کنید و چه معیارهایی به عنوان الگوی اصلی انتخاب شود؟ شاید دیدگاه شما نسبت به دیدگاه خواهرتان یا حتی نزدیکترین افراد خانواده هم متفاوت باشد. اما معمولاً برای انتخاب مدل روسری جدید، برخی فاکتورها لحاظ می شود که استفاده زیاد از یک مدل را تبدیل به یک برند در بازار کرده و به عنوان مد سال معرفی می شود.

اگرچه ما در مورد روسری ۹۸ جدید و مدل های مختلف شال و روسری در مطالب قبلی صحبت کردیم، اما در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که برای مدل روسری جدید خود چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید.

استفاده از رنگ سال در مدل روسری جدید

حوزه مد و فشن زنانه بسیار پیچیده و در عین حال سلیقه ای است. این وضعیت به شکلی است که حتی در بازار ممکن است یک مورد خاص ببینید که از نظر شما بسیار زشت و تنفر برانگیز باشد، اما به عنوان یک ترند معروف در بازار جا بیفتد و افراد زیادی از آن استفاده کنند. اما چیزی که معمولاً در فشن بیشتر به چشم می آید و تقریباً یک موضوع قطعی است، بحث بکارگیری رنگ سال در مد و لباس است.

برای انتخاب مدل روسری جدید یکی از مهم ترین نکات طرح و رنگ روسری است. روسری یکی از متنوع ‌ترین پوشاک است. این تنوع هم یک حسن برای انتخاب است، هم خرید را می تواند کمی مشکل و تصمیم گیری را سخت به نماید، به همین علت باید به نکاتی توجه نمود که برای هر شخص و سلیقه متفاوت است و متناسب با سلیقه فرد خریداری شود.

حالا شما هم در انتخاب مدل روسری جدید خود حتماً به این موضوع توجه کنید. این چیزی نیست که شما بخواهید خیلی ساده از کنار آن بگذرید و شرکتها به خوبی از این توانایی مطلع هستند. البته استفاده از رنگ سال در شال و روسری قطعی نیست، اما می تواند یکی از الگوهای شما در انتخاب روسری جدید و مدرن باشد.

برند تولید کننده روسری و شال

احتمالا برای شما هم این موضوع رخ داده که یک محصول را صرفاً به خاطر برند آن انتخاب می کنید. این وضعیت تنها در مورد پوشش و فشن نیست، بلکه حتی در مورد خوراکی ها و یا در مورد مسائل عمومی هم صدق می کند. بنابراین طبیعی است که در انتخاب مدل روسری جدید حتماً برند تولید کننده را در نظر بگیرید و ببینید که در حال حاضر کدام یک از برندهای بازار به عنوان ترند و مد شناخته می شود.

اگر یک بار دیگر برندهای موجود در بازار ایران را ببینید، یا حتی محصولات ما را در حوزه شال و روسری دنبال کنید، برندهای گوچی، ورساچه، دیور و مارک جیکوب بیشتر از برندهای دیگر مورد توجه قرار می‌گیرند. البته طبیعی است که روسری های ترک هم برای ما ایرانی ها جذابیت دارند و الگوهای خوبی در بازار دارند.

قد و اندازه چهره

شما به سراغ هر رنگ و هر برندی بروید، در نهایت باید با وضعیت فیزیکی شما همخوانی داشته باشد. در انتخاب شال و روسری فاکتورهای زیادی اهمیت دارد که ما در مطالب قبلی به آنها پرداختیم. یکی از مهمترین فاکتورها، قد فرد است. معمولاً برای افراد قد کوتاه، استفاده از روسری قواره بزرگ پیشنهاد خوبی نیست. این در حالی است که افراد قد کوتاه می توانند از روسری قواره کوچک و اسپرت کمک بگیرند.

همچنین اندازه سر و صورت و هماهنگی بین اجزای آن در انتخاب مدل روسری جدید به شما کمک می‌کند. افرادی که صورت پهن دارند، برای استفاده از روسری های قواره بزرگ یا حتی برای روسری های مستطیلی کار راحت تری دارند. این در حالی است که همین افراد روسری قواره کوچک را نمی توانند به خوبی استفاده کنند.

همان طور که در قسمت بالا نیز اشاره شد، یکی از نکات مهم در انتخاب مدل روسری جدید انتخاب آن بر اساس فرم چهره ی شما می باشد.

بدون شک اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که صورتی ظریف و کشیده دارید، بهتر است سراغ روسری هایی با خط افقی بروید. زمانی که این روسری ها را از وسط به دو قسمت تقسیم می کنید می کنید، خطوط افقی حالت مورب به خود می گیرند در نتیجه با خطای دیدی که ایجاد می کنند چهره شما را پر تر و جذاب تر نشان خواهند داد.

این نکته را هرگز فراموش نکنید که طرح روسری که شما انتخاب می نمایید با ابعاد چهره تان ارتباط مستقیم دارد. اگر صورتی گرد یا مستطیلی دارید می توانید به دنبال  روسری هایی بروید که نوارهای پهن و کشیده دارند. نوارهای پهن این سبک از روسری ها بعد از اینکه آن را از وسط به دو قسمت تقسیم می کنید کاملاً به صورت عمودی روی سر شما قرار می گیرند؛ در نتیجه  با خطای دیدی که ایجاد می کنند چهره شما را کشیده تر و بهتر از قبل نشان می دهند.

علاوه براین نکات اگر دوست دارید مدل روسری جدید که انتخاب می کنید چهره شما را ظریف تر نشان دهد باید به دنبال طرح های ظریف باشید. هرگز فراموش نکنید که ظرافت به هیچ عنوان به معنای خلوت و ساده بودن روسری شما نیست، به این دلیل که وقتی روسری را با طرح های ظریف انتخاب می کنید هر چقدر هم شلوغ و پر نقش نگار، اصلاً لازم نیست نگران درشت به نظر آمدن چهره تان باشید. در نتیجه همین امر باعث جذابیت دوچندان چهره شما خواهد شد.

یکی از روش ها برای انتخاب مدل روسری جدید انتخاب آن با رنگ مو های خود می باشد. رنگ مو به طور قطع نقش اساسی در انتخاب روسری مورد علاقه تان برای شما بازی می‌ کند. به همین دلیل، نه تنها باید به رنگ پوست، لباس و اکسسوری‌ های دیگر که با روسری خود می ‌پوشید، بلکه باید به رنگ موهایتان نیز توجه داشته باشید.

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای انتخاب مدل روسری جدید، انتخاب روسری هماهنگ با رنگ چشم و مو است.

اگر شما دارای چشمان رنگی هستید، انتخاب روسری با زمینه رنگی مشابه رنگ چشمان تان انتخاب بسیار هوشمندانه و خوبی برای شما محسوب خواهد شد. همچنین انتخاب رنگ روسری مطابق با رنگ سایه چشم، لاک ناخن و به طور کلی آرایش هم می تواند یکی از روش‌ های ایجاد هماهنگی در پوشش شما باشد.

یک نکته مهم در انتخاب روسری این است که اگر روسری شما پر از رنگ و نقش و طرح بود، بهتر است که آرایش ملایم تری را برای صورت خود انتخاب نمایید.

نوع پوشش و تیپ در مدل روسری جدید

فراموش نکنیم که فشن شامل همه اجزای تیپ یک فرد می شود. پس اگر ما به فکر استفاده از یک ایده جدید در لباس و پوشش خود هستیم، باید این ایده هم در انتخاب شال و روسری و هم در انتخاب لباس و کفش دیده شود. افرادی که معمولاً تیپ اسپرت با مانتو کوتاه می‌پوشند، بهتر است از روسری های سایز کوچک استفاده کنند و آنها را زیر گردن خود گره بزنند. این در حالی است که افراد جوان و میانسال که به مانتوهای جلوباز علاقه دارند، برای روسری های قواره بزرگ انتخاب بهتری هستند و مدل روسری جدید خود را باید بر این مبنا انتخاب کنند.

محلی که قرار است حضور داشته باشید

بسیاری از خانواده‌ها و به ویژه زنان، سعی می کنند برای مراسم ها و گردهمایی های جدید یک روسری یا شال جدید هم داشته باشند. اینکه شما قرار است در چه مراسمی شرکت کنید و چه کسانی در آن مراسم حضور دارند، می تواند یکی از اصلی‌ترین الگوهای شما برای انتخاب مدل روسری جدید باشد. برخی از روسری ها، مانند روسری های زمینه تیره با گلهای رنگارنگ و روسری های زمینه سفید برای اکثر مراسم ها مناسب هستند. این در حالی است که جنس پارچه و موارد دیگر باید در نظر گرفته شوند تا از سایر مدل ها هم امکان استفاده داشته باشید.

طبیعی است که انتخاب مدل روسری جدید پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و سلیقه افراد در آن بسیار مهم است. اما شما به عنوان مشتری و مخاطب وب سایت ما می توانید سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید یا مستقیماً با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز