دسته بندی ها
دسته‌ها

روسری ۹۸ می‌تواند چه ویژگی‌هایی داشته باشد

اگرچه بخشی از سال ۹۸ گذشته، اما هنوز هم برای انتخاب روسری ۹۸ و مدل آن زمان زیادی وجود دارد و می‌توان از محصولات موجود در بازار به بهترین شکل استفاده کرد. خوشبختانه بازار ایران از لحاظ شال و روسری در سطح مطلوبی قرار دارد و شما می‌توانید با دیدن نمونه محصولات ما به این تنوع پی ببرید. به همین دلیل انتخاب روسری سال برای شما چندان سخت نخواهد بود و با توجه به سلیقه خود امکان تغییر گزینه را دارید.

با این مقدمه کوتاه در ادامه به شما خواهیم گفت که برای انتخاب روسری ۹۸ به چه چیزهایی توجه کنید و چه مواردی را به عنوان الگوی اصلی خرید روسری در نظر بگیرید.

یکی از بهترین روش ها برای انتخاب روسری ۹۸ توجه کردن به رنگ پوست خود می باشد که در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

برای انتخاب روسری مناسب با رنگ پوست خود بهتر است قبل از انتخاب روسری ۹۸ رنگ پوست تان را تشخیص دهید. در حالت کلی دو نوع رنگ پوست وجود دارد. که به رنگ های گرم و سرد تقسیم می شود. شما با تشخیص رنگ پوست خود، به راحتی خواهید توانست رنگ های متناسب پوست خود را پیدا کنید و بدون شک این رنگ ها جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد و از انتخاب این رنگ ها نهایت لذت را خواهید برد. برای تشخیص دادن رنگ پوست خود به رگ های مچ دست یا کف دست تان با دقت نگاه کنید. اشخاصی که رنگ رگ های شان سبز رنگ باشد، رنگ پوست گرم دارند. اما اشخاصی که ، رگ های شان آبی یا بنفش باشد پس رنگ پوست آن ها سرد خواهد بود. حال که با این موضوع آشنا شدیم بهتر است به معرفی رنگ های مناسب با پوست شما بپردازیم پس پیشنهاد می کنم در ادامه همراه ما باشید.

برای افرادی که پوست روشنی دارند بهترین انتخاب برای روسری ۹۸ رنگ های تیره می باشد. رنگ هایی همانند: نارنجی، یشمی، قهوه ای، قرمز برای شما که دارای پوست روشنی هستید، بسیار مناسب است.

یک نکته بسیار مهم برای افرادی که رنگ پوست روشنی دارند هرگز برای انتخاب روسری ۹۸ از رنگ های روشن استفاده نکنند.

برای کسانی که دارای پوست تیره هستند، بهترین انتخاب رنگ های روشن بسیار می باشد. رنگ های لیمویی، سفید یک انتخاب بسیار مناسب برای شما هستند. ولی رنگ های صورتی، آبی، توناژ های رنگ سبز و رنگ های پاستیلی هم به شما پیشنهاد می شود.

یک نکته مهم برای کسانی که پوستی تیره دارند، این است که هرگز در انتخاب روسری از رنگ های تیره استفاده نکنند.

شما می توانید با انتخاب یک روسری با طرح های ریز به راحتی آن را با لباس ها خود ست نمایید. اگر شما هم جز افرادی هستید که به ست کردن لباس های خود اهمیت می دهید، می توانید لاک ناخن، کیف و رژ لب را با روسری ست کنید.

یکی از مهم ترین اشتباهات رایج در زمینه انتخاب روسری توسط خانم ها، انتخاب رنگ مشکی می باشد. چرا خانم ها که بر این باورند رنگ مشکی با هر لباسی که دارند می تواند ست ‌شود و به صورت هم می‌ آید. ولی این کار کاملا اشتباه است. چرا که این کار چهره  شما را تکراری کرده  و حتی برای خودتان خسته کننده خواهد شد.

برای انتخاب روسری ۹۸ اول مشخص کنید در کدام مقطع سال هستید

باید قبول کنیم که روسری استفاده شده برای فصل زمستان نسبت به روسری‌ های تابستانی هم از لحاظ جنس، هم از لحاظ طرح و هم از لحاظ رنگ متفاوت هستند. در حقیقت شرایط آب و هوایی و شرایط محیطی تعیین می‌کند که شما در انتخاب روسری ۹۸ به چه چیزهایی توجه کنید. حالا الگوهای زیر را در نظر بگیرید:

  • در فصل بهار رنگهای شاد محبوبیت بیشتری دارند، روسری‌های سبک انتخاب بهتری هستند، معمولاً از روسری حریر و روسری نخی استفاده می‌شود و رنگ روشن محبوب‌ترین رنگ است.
  • در فصل تابستان استفاده از رنگ سفید برای انعکاس نور پیشنهاد می‌شود، روسری‌های نازک انتخاب مناسبی هستند و روسری قواره کوچک پیشنهاد می‌شود.
  • در فصل پاییز بیشتر به سمت رنگ‌های گرم مانند رنگ قهوه‌ای و خانواده‌های نارنجی می‌روند، روسری ابریشم و ساتن انتخاب می‌شود، روسری قواره بزرگ بهتر است و با توجه به شرایط منطقه ضخامت روسری هم تعیین می‌شود.
  • در فصل زمستان استفاده از رنگ‌های تیره برای جذب نور توصیه می‌شود، روسری‌های ضخیم مانند روسری پنبه‌ای بهتر است و روسری قواره بزرگ انتخاب می‌شود.

حالا با توجه به زمانی که از سال هستید، برای روسری ۹۸ می‌توانید به سراغ گزینه‌های مختلف بروید.

شرایط بومی و فرهنگی خود را در نظر بگیرید

کشور ایران از لحاظ تنوع فرهنگی یکی از متفاوت‌ترین و خاص‌ترین کشورهای دنیا است. کشور عزیزمان پهنای زیادی دارد و قومیت‌های مختلفی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. این قومیت‌ها از لحاظ پوشش هم با یکدیگر متفاوت هستند و به همین دلیل معیار آنها برای انتخاب روسری با یکدیگر متفاوت است. در حالی که مناطق جنوبی کمتر از روسری استفاده می‌کنند، شهرهای شرقی و غربی تمایل بیشتری به روسری دارند.

حالا جالب است بدانید که روسری ترکمن به عنوان یک روسری قواره بزرگ شناخته می‌شود، روسری‌های سمت شرق ایران کوچک هستند. بنابراین در انتخاب روسری ۹۸ علاوه بر موارد گفته شده در بند اول، حتماً شرایط فرهنگی و بومی خود را در نظر بگیرید و با توجه به نیازی که در آن منطقه وجود دارد انتخاب کنید.

شرایط لباس و پوشش روسری

به ندرت پیدا می‌شود که در یک مسیر طولانی دو خانم پیدا کنید که پوشش و لباس آن ها یکسان باشد. اگر هم از لحاظ پوشش شباهت‌هایی داشته باشند، باز هم از لحاظ تیپ و استایل و رنگ پوست با یکدیگر تفاوت دارند. همیشه روسری خود را با طرحی زیبا و مناسب با رنگ پوست تان، انتخاب نمایید تا به استایل خود جذابیتی دوچندان ببخشید.

بدون شک روسری تکمیل کننده جذابیت صورت شما است. یکی از مهم ترین نکات در مورد انتخاب روسری، مناسب بودن آن با فرم صورت شما می باشد. به همین دلیل برای انتخاب روسری و تاثیر بیشتر آن در زیبایی صورت شما بهتر است از فرم هندسی صورت خود آگاهی داشته  تا بتوانید انتخاب مناسبی در زمینه ی روسری داشته باشید.

در کنار انتخاب روسری مناسب با رنگ پوست، شما باید به نحوه بستن آن هم دقت کنید. نحوه گره زدن و بستن روسری یا شال به فرم صورت و هم طرح روسری بستگی دارد.

این چیزی است که نه تنها در مورد روسری ۹۸ بلکه در مورد روسری سال‌های دیگر هم باید در نظر گرفته شود و یکی از اصلی‌ترین معیارهای شما برای انتخاب شال و روسری باشد.

  • روسری قواره کوچک معمولاً برای افراد با تیپ اسپرت، افراد فعال و همچنین افراد با تیپ کلاسیک مناسب هستند
  • روسری قواره بزرگ بیشتر برای افراد با سن بالا، افراد با پوشش بلند و کامل و افراد با تیپ رسمی مناسب هستند
  • روسری طرح دار بیشتر برای افراد جوان و برای مراسم‌های غیر رسمی استفاده می‌شود
  • روسری ساده و تک رنگ بیشتر برای افراد شاغل و در مراسم‌های رسمی کاربرد دارد
  • روسری طرح پلیسه با توجه به طرح و رنگ آن‌ها برای شرایط مختلف انتخاب می‌شود

روسری های موجود در بازار

توجه کردن به بندهای قبلی در انتخاب روسری ۹۸ یک ضرورت است و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. اما باید این واقعیت را بپذیریم که در بازار چه گزینه‌هایی هستند. شاید در منطقه جغرافیایی شما گزینه‌های مختلف و متنوع زیادی وجود نداشته باشد و این کار شما را برای انتخاب مدل سخت کند. در برخی از شهرها هم سبک‌های متفاوتی عرضه می‌شود.

اما نکته جالبی که در مورد دسترسی به گزینه‌های مختلف وجود دارد، خرید اینترنتی روسری ۹۸ است. شما همین الان در وبسایت ما می‌توانید محصولات مختلف و متعددی را ببینید که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ طرح و رنگ در بهترین سطح ممکن هستند. بنابراین اگر نگرانی شما مربوط به دسترسی به گزینه‌های مختلف در سطح بازار باشد، ما و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی مشکل شما را حل کرده‌ایم و می‌توانید گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

اگرچه ممکن است برای سال ۹۸ الگوی پوشش مردم تغییر کند، اما از الگوی داده شده می‌توانید برای انتخاب روسری ۹۸ و دیگر سال‌ها هم استفاده کنید. همچنین می توانید از یک روسری شیک بعنوان یک هدیه تولد مناسب استفاده کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز