دسته بندی ها
دسته‌ها
انتخاب مدل روسری جدید و همه نکات مهم

برای انتخاب روسری جدید خود به چه مواردی توجه کنیم؟

شاید نسبت به خرید هیچ چیزی به اندازه خرید روسری جدید حساسیت به خرج ندهید و اتفاقاً یکی از پر تکرار ترین کارهای شما در طول سال باشد. انتخاب یک روسری برای سال جدید، انتخاب روسری برای برخی مراسم های خاص، انتخاب روسری مناسب برای ست لباس جدید و یا حتی در انتخاب روسری برای حضور در جشن تولد یکی از دوستان. همه برای انتخاب جدیدترین روسری بازار بهانه دارند و هیچ کسی بی دلیل به سراغ بازار نمی رود. حتی در کشور هایی که از روسری و شال بعنوان پوششی برای حجاب استفاده نمی کنند نیز، همچنان حساسیت در خرید انواع شال و روسری وجود دارد چرا که از آن بعنوان یک پوشش زینتی استفاده می کنند. در واقع شاید بتوان گفت برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب، روسری اصلی ترین و مهمترین پوشاک است. نظر به اینکه شال و روسری در سایز ها، جنس ها و طرحهای بسیار متنوع تولید میشود، انتخاب تا حد زیادی دشوار است.

با توجه به اینکه در هر سال رنگ مد آن سال تغییر می کند و افراد به سراغ تیپ های مختلف می روند، در این مطلب به شما خواهیم گفت که در انتخاب روسری جدید خود چه معیارهایی را در نظر بگیرید. بیشتر اوقات زمانی که به بوتیک شال و روسری برای خرید می روید می روید، از تنوع محصولات بسیار گیج شده و اگر از قبل در مورد اینکه می خواهید چه نوع شال و یا روسری بخرید، فکر نکرده باشید، به احتمال زیاد دچار ابهام خواهید شد، به همین دلیل قبل از اقدام به خرید تصمیم بگیرید که می خواهید چه چیزی را خریداری نمایید. آیا برای فردی که می خواهید برایش خرید کنید، کدام یک را بیشتر ترجیح خواهد داد؟ با کمی فکر به سلیقه کسی که قرار است این شال و یا روسری را بخرد به جواب آن خواهید رسید.

با تغییرات دنیای شال 98 همراه باشید

انتخاب آسان مدل روسری

یکی از بهترین راه ها برای آن که بتوانید روسری جدید خود را خیلی آسان انتخاب کنید دانستن رنگ پوست خود است. پوست هر انسان یک زمینه‌ ی طبیعی دارد که به طور معمول به سه نوع گرم، سرد و خنثی دسته بندی می ‌شود. برای آنکه بتوانید زمینه‌ ی رنگ صورت تان را تعیین کنید، به یک آینه و مقدار کافی نور طبیعی روز نیاز خواهید داشت. یکی از بهترین ترفند ‌ها برای دانستن این موضوع این است که دو رنگ مختلف زیور آلات یعنی رنگ نقره ای و طلایی را امتحان کنید، حال به جلوی آینه رفته و صورت خود را با دقت تماشا کنید. اگر رنگ صورت تان با زیور آلات نقره‌ ای بهتر و جذاب ‌تر شده پس بدون شک زمینه ‌ی رنگ شما سرد خواهد بود و اگر با رنگ طلایی چهره‌ ی خود را بیشتر پسندید، پس بدون شک شما یک زمینه‌ ی رنگ گرم دارید. ولی اگر وضعیتی میان این دو مورد دارید، پس قاعدتا رنگ پوست شما خنثی می باشد که اتفاقا زمینه ‌ی چندان رایجی نیز نخواهد بود. یکی از مهم ترین موارد که در هنگام خرید روسری جدید باید به آن توجه کنید، سر نخوردن، راحت بودن و عدم نیاز به مرتب کردن مداوم روسری و یا شال است.

یک ترفند ساده

یک ترفند بسیار ساده اما کاربردی برای خرید روسری این است که  روسری جدید خود را با رنگ رژ لب، لاک ناخن، کیف یا کفش تان هماهنگ کنید تا جذابیت شما چندین برابر شود. یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب روسری جدید طرح و رنگ آن است چرا که روسری و شال از آن دسته از پوشاکی هستند که تنوع بسیار فراوانی دارند. این نکته درست است که تنوع بسیار خرید را برای شما بی نهایت لذت بخش می کند اما در کنار آن معایبی نیز به همراه دارد. بدون شک شما باید هنگام خرید روسری جدید به ویژگی های ظاهری خود توجه نمایید. شال و روسری شما باید با توجه به رنگ پوست، رنگ موها و چشم های شما انتخاب شود. با این کار، زیبایی های چهره و چشم های شما به خوبی نشان داده می شود.

شال و روسری مجلسی را بر چه مبنایی انتخاب کنیم؟

روسری جدید ترک با قواره کوچک

حال می توانیم به بحث در مورد روسری های ترک بپرداریم. یکی از بهترین انتخاب ها و پرتکرار ترین گزینه ها در سطح بازار، انتخاب روسری جدید از بین محصولات ترک است. روسری های وارداتی از کشور ترکیه در سطح جهان معروف هستند و معمولاً از جنس ابریشم یا ساتن ساخته می شوند. روسری های ترکی در قواره کوچک هستند و این برای کسانی که تیپ اسپرت می پوشند یا به سبک آرایش خاص علاقه دارند مناسب است.

از جمله برندهای موجود در بازار ایران می توان به برند Aker اشاره کرد که یک برند بسیار قدیمی و معروف است. در کنار آن، برند معروف دیگری مانند روسری آرمین (Armine) هم در بازار وجود دارد که روسری های آن بیشتر برای استایل های رسمی مانند کت مجلسی چسبان کوتاه یا پیراهن های بلند مناسب است. در ضمن برند Sarar یک برند مناسب به دیگر برای روسری جدید است که در لباس های لاکچری مناسب بوده و طرح شلوغ و پر رنگی دارد.

روسری های با قواره بزرگ

اگر چرخی در بازار بزنید، متوجه می شوید که پوشیدن مانتوهای بزرگ و جلو باز رواج بسیاری دارد و بیشتر افراد تمایل دارند که با استفاده از یک شال یا روسری قواره بزرگ، بخش مهمی از جلوی آن را بپوشاند. در فصل تابستان استفاده از روسری نخی با رنگ های روشن انتخاب خوبی است که هم با تیپ های مختلف همخوانی دارد و هم یکی از برند های پرطرفدار در سال جدید محسوب می شود.

البته در مورد روسری های با قواره بزرگ می توان به روسری پوم پوم دار هم اشاره کرد که یک محصول خاص در بازار است و با الگوی متفاوتی ست میشود. البته فراموش نکنید که روسری های قواره دار برای افراد قد بلند انتخاب بهتری هستند و امکان استفاده از آنها بدون گره زدن روسری وجود دارد. اگر به فکر انتخاب یک روسری قواره دار به عنوان روسری جدید خود هستید، روسری سنتی ترکمنی یکی از محبوب ترین برندهای داخلی در ایران است که هم رنگ شاد و سرزنده ای دارد و هم قواره آن بزرگ است.

روسری جدید ساتن چاپی

روسری جدید ساتن چاپی، نوعی پارچه براق است که سطحی صاف دارد، معمولا پشتشان مات است به نسبت نمونه‌ی روسری ابریشمی ارزان‌تر است و اغلب در تهیه روسری‌های مجلسی و رسمی کاربرد دارد. اگر از کسانی هستید که به طور ذاتی به تجهیزات مدرن و امروزی علاقه دارید، روسری های ساتن و روسری های پلی استر را فراموش نکنید.

این روسری ها از لحاظ طرح و رنگ، فوق العاده هستند و معمولاً در استایل های نیمه رسمی استفاده می شوند. یکی از پرتکرارترین ترندهای حال حاضر، استفاده از روسری های کوچک و گره زدن آنها در زیر گلو است که با یک عینک آفتابی هماهنگ می شود.

البته اگر به فکر استفاده از یک سبک متفاوت در روسری جدید خود هستید، می توانید روسری های ساتن گلدار را بدون گره استفاده کنید. در ضمن روسری های ساتن چاپی از بادوام ترین و زیباترین روسری های بازار محسوب می شوند که شما برای هماهنگ کردن آنها با تیپ های مختلف مشکلی نخواهید داشت.

طرح ها و پترن های کلاسیک

اگرچه به فکر انتخاب یک طرح خاص برای روسری جدید خود هستید، اما هیچ وقت طرح ها و پترن های کلاسیک را فراموش نکنید. برای ایرانی ها الگوهای آماده شده با طرح حیوانات و طرح درختان و گل همیشه جذابیت دارد و معمولاً از جنس پارچه های کرپ حریر و یا پارچه های نخی به بازار عرضه می شوند. برای افراد جوان و کم سن و سال، تصاویر کارتونی و تصاویر شطرنجی طرح مناسب‌تری است که حتی با لباس و کیف هم هماهنگ می شود. اما افراد میانسال و افراد مسن می توانند به سراغ طرح های سنتی تر ایرانی مانند طرح بته جقه با تنوع رنگی متفاوت بروند که مسلماً خاص و دوست داشتنی است.

روسری های طرح پلیسه

روسری های طرح پلیسه همیشه جدید و مدرن می مانند و امکان پوشیدن آنها به صورت همزمان با تیپ های مختلف وجود دارد. این روسری ها اگرچه جمع تر هستند، اما استفاده از آنها بسیار راحت است و برای کسانی که در دنیای مد و فشن سیر می کنند، مناسب است. طرح های پلیسه هم روی پارچه های مخمل و هم روی پارچه های حریر و ساتن قابل اجراست. برای استایل های معمولی و کژوال استفاده از پارچه های حریر و برای استایل های رسمی استفاده از پارچه ساتن پیشنهاد بهتری است.

روسری های طرح پلیسه مخصوص علاقه مندان به روسری های قواره دار و خانم هایی که سادگی را به طرح های خاص ترجیح می دهند. روسری های ساده را می توان با هر طرح از مانتویی ست کرد بنابراین خیلی از خانم ها روسری های ساده را انتخاب می کنند و از طرفی بعنوان هدیه تولد گزینه بسیار مناسبی است.

نمونه هایی که در این مطلب به عنوان روسری جدید اشاره کردیم، تنها بخشی از محصولات ما هستند و توصیه می کنم که حتماً محصولات جدید و متفاوت ما را ببینید و ویژگی های آنها را مطالعه کنید. اگر هم در خرید روسری جدید دچار مشکل هستید، با ما تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز