دسته بندی ها
دسته‌ها
معروف‌ترین مدل‌های شال و روسری مشکی 2019 را بشناسید

معروف‌ترین مدل‌های شال و روسری مشکی را بشناسید

اگر شال و روسری مشکی را به عنوان ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین گزینه برای مجالس مختلف معرفی کنیم اغراق نکرده‌ایم. این محصولات برای کسانی که در ست کردن شال و روسری خود با لباس‌های مختلف سردرگم هستند، بهترین انتخاب ممکن است و نیازی نیست که حساسیت بالایی نسبت به آن به خرج دهند. البته برای آنها نمونه‌های نقش دار و طرح دار و حتی کار شده هم در نظر گرفته شده تا افراد با سلیقه مختلف از آن استفاده کنند.

تنوع شال و روسری به حدی زیاد است که حتی برای کوچکترین تغییر در آن‌ها می‌توان یک مدل معرفی کرد. اما در این مطلب می‌خواهیم معروف‌ترین مدل‌های شال و روسری مشکی در بازار را معرفی کنیم و ببینیم که هر کدام از آنها در چه قسمتی کاربرد دارد.

شال و روسری مشکی ساده

روسری‌های مشکی ساده انتخابی فراگیر برای افراد مختلف هستند که حتی در بلند مدت هم از مد نمی‌افتند و امکان استفاده از آن‌ها با لباس‌های مختلف وجود دارد. شال مشکی انتخاب مناسبی برای افراد با تیپ‌های متفاوت است که می‌توان آن را با رنگ‌های سرد و گرم ست کرد. در ضمن این محصولات به دلیل ذات تک رنگ خود به عنوان یک رنگ رسمی شناخته می‌شوند و به همین دلیل شال و روسری مشکی مجلسی بسیار رو بورس بوده و همیشه طرفداران خاص خود را حفظ کرده است. کنتراست ایجاد شده در چهره به هنگام استفاده از این محصولات یک دلیل ویژه دیگر در استفاده از آنهاست.

روسری و شال مشکی دور طلایی

اضافه کردن یک دور طلایی رنگ به پارچه‌های مشکی تا حدود زیادی تیره بودن و مطلق بودن آنها را کنترل می‌کند و می‌تواند از غم و ناراحتی پنهان در این رنگ کم کند. کسانی که به فکر پوشیدن پوشش سیاه مطلق نیستند و به نوعی به دنبال یک نگاه مدرن و جذاب در تیپ خود هستند می‌توانند از شال و روسری مشکی دور طلایی استفاده کنند. البته طرح و نقش استفاده شده در این محصولات تنوع بالایی دارد و این کمک می‌کند که سلیقه‌های مختلف امکان استفاده از آن را داشته باشند.

استفاده از پارچه‌های مختلف

در مطالب قبلی به ۵ نوع پارچه متفاوت استفاده شده در شال‌ها و روسری‌ها اشاره کردیم و گفتیم که هر کدام از آنها چه ویژگی‌هایی دارند و در چه شرایطی امکان استفاده از آنها وجود دارد. حالا شما فقط کافی است در بین محصولات ما بگردید و محصولات مختلفی مانند حریر دور طلایی، ساتن ساده، ساتن نقش دار، مجلسی ساتن و موارد مشابه آنها را پیدا کنید. بنابراین رنگ سیاه شال و روسری و یا استفاده از دور طلایی در آنها انتخاب شما را محدود نمی‌کند و می‌توانید پارچه آنها را هم به دلخواه تغییر دهید.

شال و روسری مشکی نقش دار

روسری‌های مشکی قابلیت ست شدن با رنگ‌های مختلف را دارند و به همین دلیل ایجاد نقش در لبه‌های آنها با استفاده از رنگ‌های مختلف مانند رنگ طلایی و رنگ سفید می‌تواند به جذابیت آنها کمک کند. البته طبیعی است که مجلسی بودن شال و روسری یا حتی تغییر اندازه آنها می‌تواند این نقش را تغییر دهد و از الگوهای مختلفی برای زیباتر کردن آنها استفاده شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که نقش شال و روسری مشکی نقش دار باید با نوع پوشش فرد هماهنگ باشد.

محصولات کار شده در بازار

یکی دیگر از مدل‌های معروف موجود در بازار که معمولاً در مراسم‌ها و مجالس مختلف از آن استفاده می‌شود، نمونه‌های کار شده هستند که با استفاده از گیپور یا منجوق یا هر ابزار دیگری روی آنها تغییراتی به وجود آمده است. حتی روسری‌ها و شال‌های چاپی هم در بین این محصولات قرار می‌گیرند و این باعث می‌شود که تنوع آنها بسیار بیشتر از سطح تصور ما باشد. البته نگرانی‌هایی که در مورد روسری و شال کار شده وجود دارد این است که معمولاً ست و هماهنگ کردن آنها با پوشش‌های مختلف سخت است و به همین دلیل فرد باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

اندازه‌های متنوع

موضوع مهم دیگری که در معرفی مدلهای مختلف شال و روسری مشکی به آن توجه می‌شود، بحث اندازه و قواره آنهاست. وقتی که قرار است یک روسری یا یک شال برای یک مجلس خاص استفاده شود معمولاً اندازه بزرگ و قواره بزرگ آنها انتخاب می‌شود تا با مراسم همخوانی داشته باشد. البته طبیعی است که این انتخاب اندازه به شرایط چهره فرد و همچنین شرایط مراسمی که در آن حضور دارد بستگی داشته باشد.

باید قبول کنیم که شال و روسری مشکی گزینه‌ای دوست داشتنی و جذاب است که هم به عنوان یک محصول مجلسی قابل استفاده بوده و هم می‌توان برای بلندمدت از آن استفاده کرد. به همین دلیل آن را یک گزینه محبوب برای خانم‌ها در سنین مختلف در نظر می‌گیریم. اطلاعات بیشتر در این زمینه را می‌توانید از طریق ارتباط با ما یا پرسش در قسمت نظرات به دست بیاورید. همچنین جست و جو در سایت های خارجی نیز خالی از فایده نیست.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز