دسته بندی ها
دسته‌ها
با تغییرات دنیای شال 98 همراه باشید

تغییرات دنیای شال در سال 98

سال 98 همانند سال های قبل ، برای دنیای مُد و پوشاک مدل ها و طرح های بسیاری به ارمغان آورده است. دنیای شال هم دست خوش تغییر شد. در ادامه شما را با برخی مدل های پرطرفدار شال در سال 98 و خرید شال و روسری آشنا می کنیم .

شال 98 لمه

همان طور که در بازار دیده اید ، شال های لمه در سال 98 بسیار پر طرفدار بوده اند . شال های لمه را می توانید در فصل بهار و تابستان استفاده کنید . علاوه بر آن ، چون جنس پارچه ی آن درخشان است، زیبایی آن در مهمانی ها و مهمانی های شبانه چند برابر خواهد بود . به دلیل درخشان بودن پارچه لمه ، اصولاً آن را به صورت یک دست تولید می کنند .البته نخ لمه در روسری های ابریشمی یا نخی هم ممکن است استفاده شود. اما اگر یکدست از لمه تولید شود جلوه آن بیشتر خواهد بود. شال های لمه در سال 98 به صورت ترکیبی از رنگ های متنوع نیز تولید شده اند . تصور کنید در شال های آبرنگی ، لمه به کار رفته باشد !!! ترکیب رنگ های زیبا و لمه بسیار شگفت انگیز و زیبا خواهد بود و قطعاً توجه همه به سمت شما جلب خواهد شد .

شال 98 پلیسه

طرح پلیسه در چند دهه قبل، از به روز ترین طرح های زمان بود. لباس هایی با طرح پلیسه بیشتر توسط مانکن هایی که بسیار لاغر بودند مورد استفاده قرار می گرفتند. با توجه به اینکه عمده خانم ها تا آن اندازه لاغر نبودند ، این طرح به سرعت از مُد افتاد. در سالهای اخیر شاهد آن هستیم که این طرح دوباره به چرخه مُد بازگشته است. امروزه پارچه های پلیسه را نه مثل قبل و فقط در دامن، بلکه در دیگر انواع پوشاک از جمله شال و روسری نیز استفاده می کنیم. در شال ها ممکن است به دو صورت از پلیسه استفاده شود. یا شال را تماماً از پارچه پلیسه تهیه می کنند و یا اینکه تنها در دو قسمت انتهایی شال از پلیسه استفاده می شود. شال 98 با طرح پلیسه می تواند شما را فردی متفاوت و خاص جلوه دهد.

شال 98 ابریشمی

اگر بخواهیم هر آنچه که جلوه زیباتری به پوشش ما می دهند را در یک لیست عنوان کنیم ، قطعاً پارچه ابریشمی جزء اولویت ها می باشد. اگر قصد خرید یک شال مجسی دارید ، شال ابریشمی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. البته به شرط اینکه جنس دیگری را به عنوان ابریشم به شما معرفی نکنند . شال های ابریشمی از نظر مقاومت حرف برای گفتن دارند ! در واقع کیفیت آن ها در حد بسیار مطلوبی می باشد . کمتر چروک می شوند و هنگامی که آن ها را در دست مالش می دهیم احساس حرارت و گرمی ایجاد می کنند . جلوه روسری های ابریشمی خیلی زیبا می باشد . سعی کنید حتماً یک شال از جنس ابریشم در کمد خود داشته باشید تا اگر به یک مهمانی دعوت شدید ، از پوشیدن آن لذت ببرید .

شال موهر

برای تهیه شال پاییزه ، می توانید از شال با پارچه موهر استفاده کنید . الیاف این پارچه از موی لطیف بز ماده تهیه می شود. پارچه ای که با الیاف موهر بافته شود ، از پشم مرینوس مرغوب تر و گرانتر خواهد بود. شال های موهر قابلیت کشسانی بالایی دارند و چروک نمی شوند . از طرف دیگر الیاف موهر رنگ ها را درخشان تر نشان می دهد. البته شال های 98 از جنس موهر به علت قیمت بسیار گران و کمیاب بودن، اصولاً به صورت خالص تولید نمی شوند. بلکه با کنف ، کتان، پشم گوسفند و الیاف مصنوعی ترکیب شده تا برای خرید به صرفه تر باشد و علاقمندان موهر، راحت تر بتوانند شال های موهر را تهیه کنند. اگر به فکر خرید یک شال گرم مناسب فصول سرد سال هستید ، شال موهر پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود .

شال نخی 98

آخرین مدل شال که در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، شال های نخی هستند . نخ پنبه اصلی ترین جزء تشکیل دهنده شال های نخی است. این نوع شال گرم نبوده و برای فصل بهار و تابستان مناسب می باشد. از لحاظ جغرافیایی ، بیشتر مناطق ایران را مناطق گرم تشکیل می دهند . به همین دلیل شال های نخی را می توان پرطرفدار ترین جنس شال در ایران دانست . از طرفی دیگر، سبک و مات بودن و سُر نخوردن ، آن را برای استفاده روزمره بسیار مناسب کرده است . شال های نخی اصولا ً روی سر به خوبی قرار می گیرند و همین امر به مرتب ماندن استایل شما کمک می کند .

کلام آخر

به یاد داشته باشید به روز بودن و مطابق مُد لباس پوشیدن کار خیلی سختی نیست . شما با کمی تحقیق و بررسی سایت های مربوط به مُد و یا استایل حجاب میتوانید شال و روسری هایی که در  98 به بازار عرضه شدند ، طرح های بسیار متفاوتی دارند و شما با هر سلیقه و هزینه ای می توانید یکی از آن ها را برای خود تهیه کرده و کلکسیون شال های موجود در کمد خود را ارتقاء دهید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز