دسته بندی ها
دسته‌ها
مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید

20 مدل از شیک ترین و جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی

کلاه یکی از محبوب‌ترین پوشش مردان و زنان در سراسر جهان است. با رسیدن فصول سردِ سال یعنی پاییز و زمستان، ممکن است به فکر خرید کلاه و شال گردن مناسب خود بیفتید! اما مناسب‌ترین کلاه برای شما کدام است؟ گرم‌ترین مدل کلاه چیست؟ برای پاسخ به سوالاتی از این قبیل آدوراستایل به کمک شما می‌آید! رفتن به فروشگاه‌ها و اقدام به خرید حضوری، هنگامی که با مدل‌های مختلف کلاه بافتنی آشنایی ندارید ممکن است کاری سخت، عبث و بیهوده بنظر برسد. به همین دلیل آدوراستایل تصمیم دارد شما را با انواع مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید آشنا کند تا بدون سردرگمی و بسیار راحت بهترین انتخاب جهت خرید کلاه مورد نظر خود را داشته باشید. با ما همراه باشید.

چرا باید کلاه بپوشیم:

کلاه از جمله پوشش‌هایی است که در تمام فصول می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. محافظ در برابر نور آفتاب در تابستان، کلاه ایمنی، محافظ در برابر خطرات، کلاه بافتنی و محافظ سر در برابر سرما. این موارد تنها چند مورد از کاربرد‌های کلاه هستند. جنس کلاه با توجه به موقعیت جغرافیایی و دمای محل زندگی می‌تواند متفاوت باشد؛ برای مناطق سرد شمالی کلاهی از جنس چرم و از نوع بافتنی و در مناطق گرمسیری جنوب، کلاهی از جنس نی و حصیر می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

خلق ظاهری زیبا و استایلی شیک، در گرو آشنایی زیاد با کلاه‌های بافتنی و انتخاب کلاه بافتنی مناسب و جدید است. برای خرید هر کالا باید به نکاتی دقت کنیم که کلاه بافتنی از این قائده مستثنی نیست. برای خرید کلاه بافتنی باید با انواع مدل کلاه بافتنی دخترانه جدید آشنا باشیم و رنگ مناسبی برای ست کردن این پوشش با سایر لباس‌ها انتخاب کنیم تا با ظاهری بسیار شیک و زیبا از زیبایی‌های فصل‌های پاییز و زمستان بهره‌مند شویم.

جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی - آدور استیال
جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی - آدور استایل
جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی
جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی

انواع مدل شال سر بافتنی

با شروع فصل سرما شما می‌توانید انواع مدل شال سر بافتنی را در ویترین مغازه‌ها مشاهده کنید. این شال‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای شال‌های نازک و نخی در پاییز و زمستان هستند زیرا علاوه بر طرح‌های زیبا و متنوعی که دارند، بسیار گرم هستند و می‌توانند به خوبی از سر و گردن شما در مقابل سرما محافظت کنند. اگر در مناطق سردسیری زندگی می‌کنید حتماً تجربه استفاده از شال‌های بافتنی ضخیم را دارید و می‌دانید که داشتن چند مدل شال بافتنی در کمد لباس‌هایتان چقدر می‌تواند در هنگام سرما به کارتان بیاید.

 1- شال‌های سر بافتنی کلاه‌دار

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که سرمایی به حساب می‌آیند، بهتر است به فکر خرید یک مدل شال سر بافتنی باشید. ما در آدور استایل برای این دسته از افراد شال‌های بافتنی کلاه‌دار را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل شال‌ها همان‌طور که از اسمش پیداست به ‌گونه‌ای طراحی شده که شما با خرید یک شال، صاحب یک کلاه و یک شال‌گردن می‌شوید. بخش انتهایی این مدل شال به شکل یک کلاه بافته ‌شده و بقیه آن بافتی ساده دارد تا بتواند به خوبی گردن و دور دهان و بینی شما را پوشش دهد.

در برخی از این مدل‌ها، قسمت کلاه در وسط شال قرار دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل لباس پوشیدنتان دو طرف شال را گره بزنید و یا مانند یک شال معمولی آن را پشت شانه‌هایتان بیندازید. این مدل شال بافتنی برای کودکان نیز بسیار مناسب است زیرا به خوبی پیشانی و گوش‌های آن‌ها را می‌پوشاند در حالی که خبری از کشبافت‌های ضخیم و آزاردهنده در اطراف کلاه نیست.

2- مدل شال سر بافتنی؛ شال‌های بافت دو رو

با خرید یک شال بافت دو رو، در واقع شما صاحب دو شال بافتنی خواهید شد. در این مدل شال‌ها از رنگ‌های مختلفی برای پشت و قسمت روی شال استفاده شده است و شما می‌توانید از هر دو طرف آن استفاده کنید. شاید خرید این مدل شال سر بافتنی از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد زیرا به عنوان مثال اگر رنگ شال شما خاکستری و نارنجی باشد، می‌توانید برای استایلی که در آن از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای استفاده شده، بخش نارنجی‌رنگ را روی سرتان قرار دهید و هنگامی که می‌خواهید یک استایل مونوکروم خاکستری داشته باشد، بخش خاکستری‌رنگ شال را روی سرتان قرار دهید.

توجه داشته باشید که در بافت این مدل شال‌ها معمولاً از طرح‌های ساده استفاده می‌شود و به دلیل دو لایه بودن شال، ممکن است اندکی ضخیم‌تر از شال‌های یک رو به نظر برسند؛ اما بهتر است بدانید که این لبه‌های این نوع شال‌ها نیز به خوبی روی سر قرار می‌گیرند و نباید از این نظر نگرانی خاصی داشته باشید.

3- مدل شال سر بافتنی دخترانه

شال‌های بافتنی دخترانه مدل‌های متنوعی دارند و معمولاً از تزیینات بیشتری در آن‌ها نسبت به شال‌های بافت ساده استفاده می‌شود. برخی از این شال‌ها دارای دو جیب در قسمت دستک‌های شال هستند که می‌توان از آن‌ها برای گرم نگه داشتن دست‌ها استفاده کرد. همچنین در برخی از شال‌های سر بافتنی دخترانه از تزییناتی مانند مرواریددوزی، گل‌های بافتنی و خز استفاده‌ شده است که جلوه زیبایی به شال می‌دهد. اگر شال بافت ساده‌ای در منزل دارید که از آن خسته شده‌اید، می‌توانید با روش‌های ساده‌ای آن را تزیین کنید. برای مثال در قسمت دستک‌های شال با استفاده از پارچه‌های رنگی تکه‌دوزی انجام دهید و یا چند ردیف مروارید به آن بدوزید. استفاده از تزئینات مختلف برای شال‌های بافتنی به سلیقه افراد برمی‌گردد و هیچ محدودیتی ندارد.

فرم اندام، یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب کلاه

یکی دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در انتخاب کلاه موثر باشد فرم اندام است. فرم اندام شما یکی از عواملی است که هنگام خرید کلاه بافتنی باید به آن توجه کنید. شاید به نظر برسد این مورد تاثیر چندانی در انتخاب کلاه ندارد اما به خاطر داشته باشید گاهی با توجه کردن به همین جزئیات استایل شما از دیگرام متمایز می‌شود. به عنوان مثل:

 خانم‌های قد بلند: کلاه‌های کشباف، خز و لبه دار بزرگ برای چنین افرادی مناسب است. پوشیدن کلاه‌های بافتنی تنگ و کوچک که سر فرد را در مقایسه با قد او کوچکتر نشان می‌دهد توصیه نمی‌شود.

خانم‌های ریز نقش و کوتاه قد: کلاه‌های بافتنی منگوله دار مناسب این افراد است. پوشیدن کلاه‌های بافتنی بزرگ برای شما ممنوع! کلاه کوچک و تنگ برای شما بهترین انتخاب است!

خانم‌های سایز بزرگ بهتر است کلاه بافتنی متناسب با فرم اندامشان بپوشند. توصیه می‌شود از کلاه بافتنی کوچک استفاده نکنند.

خانم‌هایی با شانه‌های پهن: این افراد باید از کلاه‌هایی با رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنند. کلاه‌های بافتنی و خز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی
جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی
جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی

نکاتی که در هنگام شستشوی کلاه بافتنی باید به آن‌ها دقت کنیم

از آن جا که کلاه بافتنی دارای پشم و ترکیبات الیافی هستند برای شستشوی آن‌ها نباید از شوینده‌های آنزیم‌دار استفاده کرد. زیرا الیاف‌ها که بر پایه پروتئین هستند در آنزیم‌ها حل ‌شده و باعث خراب شدن آن می‌شوند. بهترین کار استفاده از شوینده‌های فاقد آنزیم و یا مایع ظرف شویی و شامپو می‌باشد. بهتر است این گونه لباس‌ها را با دست شستشو دهید اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید رعایت نکات زیر برای حفظ کلاه یا لباس بافتنی دیگر الزامی است:

 از آن جا که چرخیدن با سرعت زیاد به الیاف کلاه آسیب می‌رساند بهتر است ماشین را در حالت Hand wash قرار دهید. اگر چنین حالتی ندارد سرعت چرخش را روی پایین‌ترین حالت بگذارید.

قبل از شستشو برچسب مراقبتی آن را به دقت مطالعه فرمایید و دما و روش شستشو را پیدا کنید و سپس فرآیند شستشو را انجام دهید.

پس از پایان شستشو، از خشک کن برای خشک کردن آن استفاده نکنید! آب اضافی آن را با دست بگیرید و آن را درون یک حوله تمیز بپیچید تا آب آن گرفته شود.

از آویزان کردن کلاه بافتنی خودداری کنید.

همه ما چند دست لباس کاموایی و بافتنی در کمد لباس‌هایمان داریم و می‌دانیم که نگهداری و شستشوی این نوع لباس‌ها چقدر سخت است. برای همین در ادامه سعی می‌کنیم تا راه‌حل‌هایی برای شستشوی آسان‌تر و طولانی‌تر کردن عمر لباس‌های بافتنی مخصوصاً شال‌های بافتنی در اختیار شما قرار دهیم.

آسان‌ترین راه‌حل برای افزایش طول عمر لباس‌های بافتنی این است که کمتر آن‌ها را بشویید زیرا معمولاً این نوع لباس‌ها در حین شستشو و خشک‌کردن دچار آسیب می‌شوند و امکان باز شدن تار و پود بافت‌ها وجود دارد. همچنین احتمال آب رفتن یا شل شدن بافت لباس در هنگام خشک شدن نیز بسیار زیاد است. با این وجود به هر دلیلی ممکن است بر روی لباس شما لکه‌ای ایجاد شود و نیاز به شستشوی لباس داشته باشید.

شستشو با دست: آسان‌ترین و بهترین شیوه برای شستشوی انواع مدل شال سر بافتنی و سایر لباس‌های بافتنی، شستشوی آن با دست است. ابتدا مقداری پودر صابون را در داخل آب سرد حل کرده و لباس را به مدت چند دقیقه در داخل آن خیس کنید. سپس به آرامی آن را آبکشی کنید. در هنگام شستشوی لباس‌های بافتنی به هیچ وجه از آب گرم استفاده نکنید. پس از آبکشی شال یا لباس را داخل یک حوله بپیچید تا آب اضافی آن تا حدودی گرفته شود. در انتها، لباس را روی سطح صافی پهن کنید. لباس‌ها و شال‌های بافتنی را به هیچ وجه آویزان نکنید زیرا لباس‌های بافتنی پس از شستشو سنگین می‌شوند و اگر آن‌ها را آویزان کنید، لباس تغییر شکل می‌دهد.

شستشو با ماشین لباسشویی: امروزه ماشین‌های لباسشویی، برنامه‌های مختلفی برای شستشوی انواع لباس‌ها با جنس‌های مختلف دارند. اگر به هر دلیلی فرصت شستشوی لباس‌های بافتنی با دست را ندارید. می‌توانید لباس را داخل ماشین لباسشویی قرار داده و از دکمه Gentle Cycle برای شستشو استفاده کنید.

چند نکته برای شستشوی لباس‌های بافتنی

هرگز از آب گرم برای شستشوی این نوع لباس‌ها استفاده نکنید.

اگر شال سر بافتنی و یا لباس شما دارای تزییناتی مانند مرواریددوزی و اپیلکه دوزی است سعی کنید حتی‌الامکان این لباس‌ها را با دست بشویید تا تزیینات لباس دچار آسیب نشوند.

پس از اتمام آبکشی برای گرفتن آب اضافی لباس را نپیچانید و به آن فشار وارد نکنید.

لباس‌های بافتنی خیس را آویزان نکنید.

شیک‌ترین مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه برای انواع استایل‌ها

با فرا رسیدن فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان، بازار فروش البسه گرم و بافتنی داغ می‌شود. بسیاری از افراد برای خرید پوشاک گرم به فروشگا‌ه‌ها مراجعه می‌کنند تا بتوانند مدل‌های دلخواه خود را انتخاب کنند. در این میان استفاده از البسه گرم مانند شال و کلاه بافت برای بانوان نیز اهمیت بسزایی دارد؛ زیرا علاوه بر حفظ گرما، باعث جذابیت ظاهری آن‌ها می‌شود. با نزدیک شدن به فصل زمستان نیز فروشگاه‌ها انباشته از انواع مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه می‌شوند. با آدوراستایل همراه شوید تا بتوانید بهترین استایل را برای خود خلق کنید.

اهمیت استفاده از شال و کلاه بافتنی

بسیاری از افراد برای گرم نگه داشتن سر و گردن خود، از کلاه و شال‌گردن استفاده می‌کنند. استفاده از کلاه و شال‌گردن بافتنی که در بافت آن از کاموای مرغوب استفاده شده باشد می‌تواند تاثیر بسزایی در محافظت فرد از گرما داشته باشد. استفاده از استایل‌های مختلف و مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه، علاوه بر محافظت فرد از سرما، باعث دوچندان شدن زیبایی او نیز خواهد شد. استفاده از دیگر پوشش‌های بافتنی، مانند دستکش، پولیور، مانتو بافت و… نیز بر جلوه‌ی ظاهری می‌افزاید؛ بنابراین با انتخاب بهترین مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه، می‌توانید تیپ و استایل خود را کامل کنید. به همین دلیل، داشتن حداقل یک دست شال‌گردن و کلاه بافت، به هر بانویی توصیه می‌شود.

 داشتن استایلی خاص، با استفاده از مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه ست

همانطور که گفتیم استفاده از شال و کلاه و دستکش بافتنی می‌تواند علاوه بر محافظت شما از سرما، زیبایی شما را دوچندان کند. اگر شما هم طرفدار استفاده از شال و کلاه بافتنی هستید، بهتر است از ست شال و کلاه بافتنی و حتی دستکش استفاده کنید. استفاده از اجزای ست و هماهنگ در پوششتان، می‌تواند ظرافت و دقت شما را در انتخاب استایلی نمونه نشان دهد و سلیقه شما را به رخ دیگران بکشد.

جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی
جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی

برای داشتن شیک‌ترین استایل، خودتان دست به کار شوید

اگر به داشتن ظاهری چشم‌گیر و استایلی مدرن و به روز اهمیت می‌دهید، ناچارید تمام مغازه‌ها و فروشگاه‌های شهر را برای یافتن بهترین ست شال و کلاه زیر پا بگذارید. اما گاهی زمانی برای گشت و گذار در پاساژها و مجتمع‌های مختلف را ندارید. گاهی نیز پس از ساعت‌ها و روزها چرخیدن و گشتن در مغازه‌های فروش محصولات بافتنی، استایل و مدل دلخواه خود را پیدا نمی‌کنید. زمانی که به دنبال خاص‌ترین مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه هستید، بهترین گزینه این است که خودتان شروع به کار کرده و مدل خاص خود را خلق کنید. نگران نشوید! بافت شال‌گردن و کلاه، یا حتی دستکش اصلا کار مشکلی نیست.

تنها وسایلی که به آنها نیاز خواهید داشت، کاموای مناسب و یک جفت میل بافتنی است. بافتن شال و کلاه نه تنها کار سختی نیست، بلکه می‌تواند اوقات فراغت شما را به نحوی مفید و مناسب پر کرده و شما را سرگرم کند. با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین جنس کاموا را برای خلق خاص‌ترین مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه خود انتخاب کنید.

هدایای خاص برای عزیزان

ارزش یک هدیه به نسبت زمانی که صرف تهیه آن می‌شود افزایش پیدا می‌کند. اگر شما هنر دست خودتان را به یک عزیز بعنوان هدیه تولد اهدا کنید مطمئنا تاثیر بیشتری روی او خواهد گذاشت. برای دختر خانم‌ها معمولا لباس هدیه قابل قبولی است و اگر آن هدیه جنبه تزئینی نیز داشته باشد برای همیشه از آن نگهداری خواهند کرد. کلاه بافتنی گرم یک لباس لازم برای فصل زمستان است که از جنبه ظاهری و جذابیت نیز برای دختران جوان بسیار اهمیت دارد. با دریافت پکیج آموزش آموزش کلاه بافتنی دخترانه جدید به راحتی می‌توانید یک هدیه خاص و ماندگار به عزیزانتان بدهید. هدیه‌ای که بر اساس روحیات و سلیقه فرد مورد نظر با دستان خودتان بوجود آمده است، نشان دهنده عشق و علاقه شما به او خواهد بود.

سخن پایانی

امروزه سرعت تغییرات در همه جنبه‌های زندگی زیاد است. تغییرات مدل‌های کلاه و شال گردن بافتنی نیز از آن جمله است. بسیاری از خانواده‌های قشر متوسط جامعه همپای سرعت تغییر مد، امکان تهیه مدل‌های متنوع کلاه موجود در بازار را برای فرزندانشان ندارند. آموزش کلاه بافتنی دخترانه جدید، آن‌ها را قادر می‌سازد با هزینه کمتر به تولید طرح‌های جذاب و دلخواه عزیزانشان بپردازند. در سایت آدور استایل می‌توانید انواع طرح‌های جدید کلاه دخترانه و مد روز را مشاهده کرده و برای تهیه آن اقدام نمایید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز