دسته بندی ها
دسته‌ها
روسری سبز

شال و روسری سبز به چه مانتویی میاد

معمولاً انتخاب اول کسانی که به دنبال شال و روسری سبز هستند، تیپ سبز است. این افراد برای رنگ پالتو و رنگ مانتو خود به سراغ طیف های رنگی متنوع سبز می روند که عمدتاً سبز لجنی یا رنگ‌های سبز تیره هستند. نکته مهم برای این افراد این است که رنگ شال و روسری با رنگ مانتو همخوانی نداشته باشد که به نوعی بسیار ساده و معمولی به نظر می رسد.

رنگ سبز با رنگ های شاد و باز مانند زرد یا سفید همخوانی خوبی دارد و برای رنگ سیاه انتخاب خوبی نیست. همچنین معمولاً این رنگ با رنگ آبی یا رنگ سرمه‌ای جواب نمی دهد و بهتر است که شما آن را امتحان نکنید. برای استفاده از شال سبز پترن های مختلفی وجود دارد که هر کسی با توجه به سلیقه خود و استایلی که دوست دارد می تواند یکی از آنها را انتخاب کند. 

با توجه به محبوبیتی که شال سبز بین نسل جوان دارد در ادامه به شما خواهیم گفت که در مورد استفاده از آن به چه نکاتی توجه کنید و کدام یک از طیف های رنگی آن را به کار ببرید.

چرا شال سبز بیشتر انتخاب جوانان است؟

اگر در دور و اطراف خود چرخی بزنید شاید معدود کسانی پیدا کنید که در سن بالاتر از ۴۵ سال باشند و شال یا روسری سبز را انتخاب کنند. این انتخاب در وهله اول به فلسفه رنگی آن برمی‌گردد که بیشتر به عنوان یک رنگ خالص سرد شناخته می شود. از طرف دیگر ترکیب کردن آن با رنگهای دیگر یا تغییر تناژ رنگی آن به سبز زیتونی یا سبز روشن بیشتر برای تیپ های جوان علاقه ایجاد می کند و به نوعی اسپرت است.

افراد جوان و دختران کم سن و سال می توانند به شکل های مختلف از شال سبز استفاده کنند. برای این افراد استفاده از یک مانتو زرد رنگ یا یک مانتو سفید رنگ محدودیت چندانی ندارد و با انتخاب شال های زیتونی یا شال سبز سدری راحت می توانند کیف دلخواه خود را ایجاد کنند. در ضمن استفاده از سبک فری استایل و همراه کردن آن با سبز لجنی امکان ایجاد یک تیپ اسپرت را به آن ها می دهد که معمولاً دختران دبیرستانی علاقه زیادی به آن دارند.

برترین برند شال سبز
برترین برند شال سبز

چه محصولاتی از روسری سبز در بازار داریم؟

فقط کافی است که به ترکیب رنگهای مختلف توجه کنید. روسری های سبز یشمی، روسری های سبز آبی، روسری های سبز لجنی، روسری و شال سبز سدری، روسری و شال سبز روشن، روسری و شال سبز ابریشم، روسری و شال سبز پسته ای.

این فقط چند مورد از تنوع رنگی بود که شما می توانید در مورد روسری سبز انتخاب کنید و آنها را با رنگ مانتو یا رنگ لباس خود هماهنگ کنید. حالا ممکن است شما رنگ های دیگری را هم با آن ترکیب کنید که مثلاً سبز و خردلی داشته باشید و سعی کنید که یک تیپ جدید برای خود خلق کنید.

چیزی که در مورد خرید روسری سبز باید به خاطر داشته باشید این است که ترکیب رنگ آن با مانتو هماهنگ باشد تا بیش از حد سرد یا بیش از حد گرم نباشد.

روانشناسی رنگ سبز

از لحاظ روانشناسی، رنگ سبز به صورت خالص به عنوان یک رنگ سرد شناخته می شود. این در حالی است که امکان ترکیب این رنگ با طیف وسیعی از رنگ‌های دیگر وجود دارد که حتی در برخی موارد می توان استایل گرم خلق کرد. ویژگی جالب دیگری که در مورد رنگ سبز وجود دارد این است که نسبت به نور خورشید یا هوای ابری طیف های متفاوتی از نور را منعکس می‌کند که برای بیننده جذاب به نظر می‌رسد.

بنابراین امروزه می بینیم که بسیاری از سلبریتی ها به سراغ طیف های متنوعی از رنگ سبز مانند سبز مخمل یشمی به عنوان القاگر قدرت و ثروت می روند یا از رنگ سبز چمنی برای طراوت بخشیدن به چهره خود استفاده می کنند. در مورد روسری سبز هم شما می‌توانید از لباس‌های متنوع یا ترکیب رنگهای خاص استفاده کنید تا زیباتر به نظر برسید.

شال و روسری سبز در استایل های مختلف

در بند قبلی بیشتر به استفاده از محصولات سبز رنگ برای تیپ اسپرت اشاره کردیم و طیف لجنی آن مهم ترین انتخاب است. اما این به معنی محدود کردن سایر طیف های رنگی نیست. افراد سفید پوست با انتخاب شال سبز یشمی می توانند نگاه جذابی در چهره خود ایجاد کنند. این افراد برای فصل بهار با انتخاب سبز پسته ای چشم‌ها را به خود خیره می کنند و نگاه متفاوتی نسبت به قبل به وجود می‌آورند.

افرادی که تیپ رسمی را انتخاب می‌کنند و به دنبال شال سبز مجلسی هستند، در وهله اول بهتر است که شال و روسری قواره بزرگ را انتخاب کنند و ترجیحاً طیف رنگ خالص آن را به کار ببرند. افرادی که در محدوده سنی بالاتر از ۴۵ سال هستند و می‌خواهند از رنگ سبز استفاده کنند بهتر است که رنگ غالب را به یک رنگ دیگر بدهند و از طرح های گلدار یا طرح های چهارخانه کمک بگیرند. البته ترکیب رنگ سبز با رنگ مشکی هم ایده خوبی به آنها می دهد تا انتخاب های وسیع تری داشته باشند.

شال و روسری سبز و رنگ پوست

اگر به فکر استفاده از شال سبز رنگ هستید باید تفاوتی که به هنگام استفاده از آن به وجود می آورید در ذهن خود داشته باشید. رنگ سبز برای افراد سیاه پوست و افراد شکلاتی انتخاب خوبی نیست. این دو طیف رنگی با همدیگر همخوانی چندانی ندارند و اگر قصد استفاده از این محصول را دارید بهتر است که رنگ سبز غالب نباشد و یک رنگ روشن را به عنوان رنگ غالب محصول انتخاب کنید.

افراد سفید پوست برای استفاده از شال سبز محدودیت کمتری دارند و معمولاً امکان استفاده از طیف های رنگی متنوع آن را دارند. البته برای این افراد رنگ سبز زیتونی و رنگ سبز روشن کنتراست چندانی ایجاد نمی کند و به نوعی رنگ چهره آنها یکپارچه به نظر می رسد. بنابراین می توانند کمی از طیف های رنگی تیره تر کمک بگیرند یا حتی به سراغ روسری های طرح دار و الگو دار بروند که نسبت به روسری سبز ساده انتخاب بهتری است.

رنگ سبز را در چه شرایطی استفاده کنیم؟

رنگ سبز به عنوان پوشش رسمیت چندانی ندارد و به همین دلیل اگر شما به دنبال روسری سبز مجلسی هستید باید رنگهای تیره آن را انتخاب کنید. برای مراسم های شاد مانند مراسم تولد یا مراسم عروسی یا سایر مراسم های خودمانی امکان استفاده از رنگ‌های سبز شاد و روشن را دارید که وجهه خوبی به چهره شما میبخشد و یا حتی آنرا به دوستان و نزدیکانتان کادو دهید. اما در مورد مراسم‌های رسمی معمولاً شال و روسری سبز انتخاب های خوبی نیستند و اگر از آنها استفاده می کنید رنگ هایی مانند سبز لجنی را انتخاب کنید.

البته باید قبول کنیم که استفاده از روسری و شال سبز به سایر قسمت های پوشش شما مانند رنگ مانتو یا رنگ پالتو و حتی رنگ شلوار و کفش شما بستگی دارد. توصیه ما این است که در این جور مواقع حتماً از فروشنده مشورت بگیرید و یا یکی از دوستانتان را همراه خود ببرید تا انتخاب رنگ مناسب به شما کمک کند.

خوشحال می شویم که اگر شما هم پیشنهادی دارید در قسمت نظرات همین مطلب بنویسید و برای خرید محصول هم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جایی بهتر از آدور استایل سراغ دارید؟

ما در گرو آدور استایل انواع مختلفی از روسری و شال سبز رنگ را در اختیار شما می گذاریم و اطلاعات کاملی را به صورت اینترنتی برای هر کدام از آنها نوشته ایم. در اینجا شما می توانید مشخصات هر کدام از محصولات را به تفکیک و با در نظر گرفتن جنبه‌های روانی و شخصیتی را مطالعه کنید و حتی این محصول می تواند گزینه مناسبی بعنوان کادو برای اهدا به دوستانتان باشد.

در ضمن این امکان را هم برای شما فراهم آورده ایم تا در صورت نیاز با کارشناسان و پشتیبان ما صحبت کنید و از مشورت آنها کمک بگیرید. همچنین در قسمت مجله آدور استایل به شکل های مختلف به استفاده از شال و روسری در تیپ ها و سبک های مختلف پرداخته ایم تا از این طریق به سوالات احتمالی شما پاسخ داده باشیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز