دسته بندی ها
دسته‌ها
اعتماد به خرید اینترنتی شال

چگونه می توان به خرید اینترنتی شال اعتماد کرد؟

هرچند مردم ایران ترجیح می دهند پوشاک خود را حتماً از بازار و به صورت حضوری خریداری کنند ، اما قضیه در مورد شال و روسری کمی فرق می کند. شال و روسری سایزبندی های خاص خود را دارد و اگر هنگام خرید تنها به قواره آن توجه کنید ، دیگر نگران سایز آن نخواهید بود. اگر قصد خرید اینترنتی شال و روسری دارید ، هنگام انتخاب به فاکتورهای دیگر ، مانند رنگ، طرح و جنس توجه کنید . به این ترتیب از خرید اینترنتی خود راضی خواهید بود و دیگر به خرید اینترنتی اعتماد خواهید کرد .

چگونه بدون دغدغه خرید اینترنتی شال را انجام دهیم؟

من دنبال چه سایز شال هستم ؟

سایزبندی های شال خیلی عجیب غریب و غیرمنتظره نیست . شال و روسری را به طور کلی به سه دسته قواره بزرگ، قواره متوسط و قواره کوچک تقسیم می کنند . شال های قواره کوچک ، اصولاً برای دخترخانم های کودک و نوجوان طراحی شده است. اگر به فکر خرید شال یا روسری به عنوان دستمال گردن هستید ، می توانید از شال و روسری های قواره کوچک استفاده کنید. شال های قواره متوسط برای خانم های با قد کوتاه و متوسط مناسب هستند. هنگام خرید اینترنتی شال ، اگر به دنبال یک شال جمع و جور هستید، این سایز شال را سفارش دهید. دسته ی آخر شال و روسری های قواره بزرگ هستند که چند سالی است طرفداران زیادی پیدا کرده اند. اگر قد بلند هستید و هیکل شما خیلی کوچک نیست این سایز از شال و روسری برای شما عالی خواهد بود .

شال ها اصولاً یک اندازه نرمال دارند ؛ حدودا ً 180 سانت طول آن و عرض آن 60 تا 70 سانت است . برای اینکه شال بهتر روی سر شما قرار بگیرد و استایل شما جلوه بهتری داشته باشد ، بهتر است شال را از قسمت عرض آن تا کنید و به صورت تا شده روی سر خود قرار دهید . پس پیشنهاد ما به شما در خرید اینترنتی شال ، انتخاب شال با عرضی در حدود 80 تا 1 متر است .

هنگام خرید اینترنتی شال چه رنگی سفارش بدهم؟

برای پاسخ به این سؤال، باید چند فاکتور را در نظر گرفت. حتماً برای شما پیش آمده که یکی از روسری یا شال های موجود در کمدتان، بیشتر از بقیه به پوست شما می آید و با آن بسیار جذاب می شوید. یا برعکس، ممکن است شالی بسیار زیبا خریداری کرده باشید، اما با پوشیدن آن اصلاً احساس زیبایی نکنید. همه چیز به رنگ پوست شما بستگی دارد. شما باید رنگ های سازگار با پوستتان را به خوبی بشناسید و بر اساس آن شال خود را سفارش دهید.

برای شناخت زمینه رنگ پوست خود، می توانید از اکسسوری های طلایی و نقره ای استفاده کنید. اگر تناسب رنگ صورت شما با رنگ نقره ای جلوه بیشتری داشت، رنگ صورت شما سرد است. رنگ های موجود در طیف سرد (مانند صورتی، سبز، بنفش و آبی) شما را جذاب تر خواهد کرد. اگر زیورآلات طلایی برای شما تناسب بیشتری داشت، رنگ پوست شما گرم بوده و رنگ های گرم (مانند زرد، قهوه ای، قرمز و …) شما را زیباتر می کند. اگر فرد خوش شانسی باشید، هم رنگ طلایی با پوست شما عجین می شود و هم رنگ نقره ای. پس هنگام خرید اینترنتی شال، شالی را انتخاب کنید که مطابق سلیقه ی شما خواهد بود. چون قطعاً در تناسب رنگ شال با رنگ پوستتان به مشکل بر نمیخورید.

هرجنس شالی برای من مناسب است؟

قطعاً نه! برای چه فصلی میخواهید شال بخرید ؟ برای چه مراسمی قصد خرید شال دارید ؟

شال های موجود در سایت آدور جنس های متفاوتی دارند که با توجه به نیازتان، باید جنس و رنگ بهتر را انتخاب کنید . برخی جنس ها مانند موهر، برای فصول سرد سال مناسب هستند و برخی دیگر ، از جمله شال های نخی برای فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرند . برخی شال ها، مانند شال های شاین ، ابریشمی و حریر برای مهمانی ها و مجالس شادی پیشنهاد بسیار عالی هستند . ولی اگر قصد رفتن به تفریح و خوشگذرانی را دارید ، پوشیدن این گونه شال ها را فراموش کنید . چون به مراقبت بیشتری نیاز دارند و آسیب پذیرتر هستند . علاوه بر آن به دلیل جنس پارچه ، از نظر هزینه ، از دیگر شال ها گران تر می باشند . هنگام تفریح و برای استفاده ی روزمره ، شال های نخی مناسب تر هستند . زیرا هم از نظر قیمت ، به صرفه تر هستند و هم به مراقبت کمتری نیاز دارند .

دنبال چه اطلاعاتی در فروشگاه اینترنتی شال و روسری باشیم؟

حالا فرض بگیرید که شما به دنبال بهترین فروشگاه اینترنتی شال و روسری هستید و وارد چند فروشگاه شده‌اید. در مورد روش خرید اینترنتی شال نگران هستید و می خواهید امن ترین مسیر ممکن را انتخاب کنید. همه اطلاعاتی که قبلاً در مورد جنس شال و کیفیت آن دارید را نگه دارید و سه مورد زیر را در مورد فروشگاه بررسی کنید.

توصیف کامل محصول و ویژگی های آنها

یک فروشگاه خوب نهایت تلاش خود را به کار می‌برد تا اطلاعات کامل و اختصاصی در اختیار مشتریان خود قرار داده و آنها را به خرید محصول راضی کند. شما اگر همین الان فروشگاه دیجی کالا را ببینید توضیح کاملی برای محصولات خود دارد. ما هم در گروه آدور استایل برای هر کدام از محصولات توضیحات کامل و اختصاصی آورده ایم تا شما محصول را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. بنابراین برای فروش اینترنتی شال و روسری حتما توضیحات کامل و بدون ابهام فروشگاه را به عنوان یکی از معیارهای انتخاب خود قرار دهید.

نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال

فراموش نکنید که هرچه یک فروشگاه مجوز کامل تر و بهتری داشته باشد اطمینان شما برای خرید اینترنتی از آنها بیشتر است. موارد مختلفی برای سنجش کار یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد که مهم‌ترین آنها نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است. در حقیقت، وجود این نمادها به معنی نظارت نهادهای قانونی و دولتی روی کسب و کار اینترنتی است. همین الان اگر به فروشگاه ما سر بزنید و در قسمت انتهایی صفحه اصلی میتوانید هر دو نماد را ببینید و با کلیک کردن روی آنها از قانونی بودن فعالیت ما مطمئن شوید.

شیوه فروش و تحویل محصول

آخرین موردی که در جریان خرید اینترنتی شال به شما کمک می‌کند این است که شیوه فروش و نحوه تحویل محصول آنها را ببینید که با نظر شما همخوانی داشته باشد. معمولاً فروشگاه های اینترنتی امکان پرداخت الکترونیکی را فراهم می کنند و محموله برای مشتری ارسال شده و روند فروش به پایان می رسد. اما شما در خرید خود دو موضوع را در نظر بگیرید که یکی از آنها پرداخت در منزل و دومی امکان مرجوع کالا است. امکان پرداخت درب منزل به شما اجازه می دهد که در صورت راضی نبودن از کیفیت از پرداخت پول خودداری کنید. اما در روش دوم شما می توانید کیفیت محصول را ببینید و در صورت عدم رضایت آنها را پس بفرستید.

مطمئناً خرید اینترنتی یکی از بهترین و آسان ترین شیوه های ممکن برای خرید شال و روسری است. امروزه حتی امکان خرید روسری اینستاگرام و خرید شال اینستاگرام فراهم شده که نسبت به فروشگاه های اینترنتی امنیت کمتری دارد. اما اگر مطالب ما را دنبال کرده باشید در آن‌ها به شما گفتیم که برای اطمینان به روش خرید اینترنتی باید چه معیارهایی را انتخاب کنید و در هر مرحله نسبت به چه چیزی حساسیت به خرج دهید.

خرید اینترنتی شال و روسری با آدور

اگر می خواهید خریدتان یک خاطره خوب برای شما باقی بگذارد ، علاوه بر دقت در انتخاب ، سعی کنید از سایت های معتبر مانند Adorstyle خرید خود را انجام دهید . ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین مدل های شال و روسری از برند های معتبر را برای شما گرد آوری کرده تا با خیال راحت و در منزل خود، بهترین های بازار شال و روسری را خریداری کنید . سایت AdoreStyle دارای نماد اعتماد الکترونیکی است . پس به تعهداتی که در قبال مشتری دارد عمل خواهد کرد .

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز