دسته بندی ها
دسته‌ها
روسری ارزان با کیفیت چیست

آیا به اصطلاح روسری ارزان اعتماد کنیم؟

استفاده از اصطلاحاتی مانند قیمت ارزان یا فروش با تخفیف باعث می‌شود که خریداران وسوسه شود، اما در طرف مقابل طبیعی است که اصطلاحاتی مانند روسری ارزان هم شک برانگیز باشد. شما به عنوان یک تولید کننده حاضرید محصول خود را با قیمت پایین‌تری بفروشید؟ به هر اندازه که تخفیف در نظر بگیرید، آیا حاضرید از سود معقولانه چشم‌پوشی کنید؟ چه دلیلی دارد که یک محصول در بازار با قیمت پایین‌تری فروخته شود؟

این ابهامات و نگرانی‌ها باعث شد که ما در این مطلب به بررسی خرید شال و روسری روسری ارزان بپردازیم و ببینیم که آیا برای چنین تبلیغاتی توجیه وجود دارد و به چه شکلی به آنها اعتماد کنیم.

چرا یک روسری ارزان می‌شود؟

اگر مطالب قبلی ما را دنبال کرده باشید، در آنها گفتیم که قیمت یک روسری به فاکتورهای مختلفی مانند جنس پارچه آن و طرح و مدل آن بستگی دارد. وقتی که یک تولیدکننده بخواهد روسری ارزان بفروشند، یا باید از جنس ارزان و بی‌کیفیت استفاده کند، یا یک طرح ساده و معمولی برای روسری انتخاب کند، یا در نهایت به فکر ضرر باشد و محصول خود را با قیمت پایین‌تری بفروشد! عمراً!

ولی اگر در اینترنت بگردید، روسری ارزان اینستاگرام و روسری‌های ارزان اینترنتی توجه شما را به خود جلب می‌کند. بعضاً دستفروش هایی هم هستند که روسری‌ها را با قیمت پایین‌تری می‌فروشند. هر کدام از این افراد با توجه به ابزارهایی که در اختیار دارند و همچنین استراتژی‌هایی که برای کسب و کار خود در نظر گرفته‌اند، اقدام به کاهش قیمت محصول می‌کنند و به همین دلیل محصول آنها نسبت به قیمت رایج بازار ارزانتر هستند.

فروشندگان از چه حربه‌هایی برای کاهش قیمت روسری استفاده می‌کنند؟

ابهامی که در اینجا وجود دارد این است که فروشندگان و تولیدکنندگان از کدام حربه استفاده می‌کنند؟ شما به عنوان خریدار قرار است در کدام تله فروش گیر کنید؟ آیا حربه‌ای که آنها به کار برده‌اند شما را به یک محصول بی کیفیت می‌رساند یا این شانس را دارید که بخشی از پول توجیبی خود را نگه دارید؟ به طور کلی روسری ارزان با چهار حربه در دسترس است:

کاهش کیفیت جنس روسری

این رایج‌ترین و مرسوم‌ترین شیوه کاهش قیمت شال و روسری است. در واقع واردات برخی محصولات بی کیفیت و از طرف دیگر استفاده از پارچه‌های ارزان‌تر امکان را به تولیدکنندگان و فروشندگان می‌دهد که قیمت محصولات خود را پایین‌تر بیاورند. پس در وهله اول، اگر به فکر استفاده از یک روسری ارزان هستید، مطمئن شوید که جنس‌های مختلف را می‌شناسید و صاحب یک روسری بی کیفیت نمی‌شوید.

کاهش کیفیت طرح و رنگ روسری

برخی از شرکت‌ها جنس روسری را تغییر نمی‌دهند، اما از یک طرح ابتدایی و معمولی برای طراحی و رنگ آمیزی پارچه استفاده می‌کند که سرعت تولید آن‌ها افزایش یافته و به تبع آن می‌تواند قیمت محصول را پایین بیاورند. این برای کسانی که در حوزه مد و فشن فعال هستند بسیار مهم است و می‌تواند گزینه انتخابی آنها را تحت تأثیر قرار دهد. نکته امیدوار کننده این است که انتخاب طرح و رنگ سلیقه‌ای است و این نمی‌تواند زیاد شما را نگران کند.

تخفیف مناسبتی

اما برخی از شرکت‌ها بدون توجه به مسائل کلاهبرداری مانند کاهش کیفیت جنس یا کاهش کیفیت طراحی آن، قیمت محصولات خود را صرفاً به مناسبت‌های خاص پایین می‌آورند. مثلاً در ایام نزدیک به شب یلدا بیشتر خانواده‌ها به فکر خرید هدیه شب یلدا هستند. بنابراین شرکت‌های فروشنده سعی می‌کنند که قیمت محصولات خود را پایین‌تر آورده و یک روسری ارزان را به عنوان هدیه در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهند.

تخفیف خرید عمده

در برخی موارد ارزان بودن روسری هیچ ارتباطی به مناسبت‌های مختلف یا به جنس آن ندارد و بیشتر به برنامه فروش شرکت‌ها مربوط می‌شود. وقتی که شما به عنوان یک خریدار به فکر خرید عمده شال و روسری هستید، فروشندگان ترجیح می‌دهند که میزان سود خود را پایین‌تر آورده و در عوض حجم فروش بیشتری داشته باشند. این حربه برای کسانی که دارای فروشگاه در شهرهای کوچکتر هستند و می‌تواند ابزار خوبی برای گیر آوردن روسری‌های ارزان قیمت باشد.

اعتماد کنیم؟!

اینکه شما برچسب روسری ارزان را روی سر در یک فروشگاه ببینید یا یک فروشگاه اینترنتی از آن به عنوان تبلیغات استفاده کنند و به آن اعتماد کنید، حقیقتاً سخت است. در واقع، ارزان بودن قیمت یک محصول می‌تواند به یکی از دلایل فوق باشد و شما به عنوان خریدار باید این موضوع را تشخیص دهید. اگر در زمینه خرید شال و روسری تبحر چندانی نداشته باشید، به احتمال زیاد صاحب به یک محصول بی کیفیت خواهید شد.

اما اگر از قبل با یک فروشگاه خاص در ارتباط بوده‌اید و به آنها اعتماد دارید، این می‌تواند خبر خوبی برای شما باشد و بخش مهمی از هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز